26 Ocak 2017 Perşembe

Shopping King Louie


İlgili resim


Merhabalar sevgili okuyucularım :) Geçtiğimiz yılda izlediğim en güzel dizileri dinlediğim en güzel müzikleri kısaca 3 yıldır bir türlü yazamadığım 'en iyi bulduklarımı' sizinle paylaşma kararı aldım. Seri halinde yazmayı düşünüyorum bu şekilde bir yılı daha bitiririz herhalde :D
 O halde ilkiyle başlayalım:

Louie adında ki baş rol oğlanımız acayip zengin bir ailenin tek varisidir. (Şaşırdık mı ? Hayır, klişeler dizide bol bol ama tadında  ) Ancak anne ve babasını küçük yaşta kaybetmiş ve büyükannesiyle yalnız kalmışlardır. Büyükannesi ise bitecik  torununu gerçekten çok sever ve aşırı aşırı derecede değer verir bu yüzden onu yurt dışına gönderir çünkü  Kore'de kalmaya devam ederse onun da başına bir iş geleceğine inanır.




Louie yurt dışında en güzel şartlarda büyür ve en büyük tutkusu ise alışverişdir. Bu olayı dizi bitene kadar öyle güzel anlatmışlar ki gerçekten bayıldım.


 Ancak büyükannesi şirketin işlerinden yorulmuştur ve artık yerine torunun geçmesinin doğru olduğu düşüncesiyle torununu Kore'ye çağırır ve her şey böyle başlar. Büyükannesinin korkusu doğru çıkar. Louie Kore'ye dönüp eve büyükannesinin  yanına giderken bir kaza olur ve Louie ölür, daha doğrusu çevresindekiler onu öldü sanır.. 


 Öte yandan Ko Bok Shil adında ki baş rol kızımız ise ıssız bir köyde sadece doğal yollar ile yetişmiş, buzdolabı bile olmayan bir evde büyükannesi ve kardeşi ile birlikte büyümüş. Bir gün  Haylaz kardeşi evden kaçarak Seul'e(Kore'nin merkezine) gider. Bok Sil de parasız pulsuz yol bilmeden onu aramaya çıkar ve ikilinin yolları bu şekilde karşılaşır.
Gerisini ise siz izleyin diyerek anlatmıyorum :)

Bayadır böyle samimi bir dizi seyretmemiştim( Bu dizi yayınlandıktan sonra arkasına baya güzel dizilerde yayınlandı yazıları gelecek inşallah) İçinizi ısıtan oyunculuklarla ve senaryoyla geçtiğimiz yılın enlerine girdi bence.



Böyle sıcak tatlı dediğim dizilerin sonları artık sıkıyordu ancak bu dizi öyle olmadı son dakikasına kadar çok güldüm eğlendim.


Oyunculuklar gerçekten mükemmeldi yan rollere kadar hepsini ayrı ayrı sevdim zaten başrol de ki beyimizi çok severim bilirsiniz:)





Mimikle replikler filan... 


 Eğer tatlı bir aşk izlemek isterseniz bu dizi önerimdir, ayrıca dediğim gibi yüzünüzden gülümseme de eksik olmuyor eğlenerek izlersiniz.

Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın der ve giderim başka bir yazıda görüşmek üzere :))




16 Ekim 2016 Pazar

Tonymoly Tomatox Magic White Massage Pack/ Asya Tarzı Kozmetik



 Merhabalar efendim, bir önceki yazımı hatırlarsınız koreden alışveriş hakkında bazı konulara değinmiştim. Size önerdiğim sayfalardan biri olan Asya Tarzı Kozmetik sayfasının Tonymoly markasına ait beyazlatıcı ve nemlendirici maskesini deneyimledim. Sizlerden de merak edenlerin merakını gidereceği bir yazı olmasını umuyorum.

 Öncelikle sayfadan bahsedecek olursam, özellikle Kore ya da Asya da ün kazanmış markaların ürünlerini getirerek satış yapıyorlar. Kendileri, sattıkları ürünler gibi çok tatlı ve samimi insanlar :)  Genel olarak paylaşımlarını incelediğimde başka insanların da böyle düşündüğünü görmüş oldum. Her ürün hakkında da yeterince bilgi sahibi olduklarını düşünüyorum bu yüzden size iyi bir şekilde yardımcı olacaklardır.

                         
      Bu sevimli not bile ilgilerinin bir kanıtı bence.   
 Çalışma şekilleri ise şöyle; Onlarla iletişime geçerek satın almak istediğiniz ürünü söylüyorsunuz, onlar da ürünün gelme süresi olan 15-25 gün içerisinde ürünü temin edip size ulaştırıyorlar. Bunun yanında sayfanın iki güzel yanı var; ilki fiyatları uygun. Başka sayfalarla kıyasladığım zaman kısmen en uygun fiyatla satanın onlar olduğunu gördüm. İkincisi ise kapıda ödeme var. Benim için çok bir şey fark etmese de biliyorum ki bir çok insan bu özelliği arıyor. Şu dönem de zaman zaman tatsız olaylar yaşandığından dolayı gördükten sonra parasını ödemek elbette daha mantıklı geliyor.Ancak sayfanın paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla bir çok insan iyi niyeti kötüye kullanarak önce tutarı fazla olan ürünleri sipariş edip sonra ürün ellerine ulaşmak üzereyken "üzgünüm alamam iptal edin, ailem izin vermedi" gibi sebeplerle insanları mağdur etmişler, ben bile sadece okuduğum zaman kötü oldum bir de onları düşünün ve emin olduktan sonra sipariş verin.
                             

                        
 Ürüne geçeyim artık Tonymoly Tomatox Magic White Massage Pack :
Cildi beyazlatma, nemlendirme, arındırma, koruma özelliklerini size vaat ediyor içindeki meyve özleri ve diğer karışımları ile de bu vaatlerini gerçekleştirdiğini söylüyor.
                       
                           
Öncelikle ambalaja bayıldım. Sayfadaki tüm ürünleri sadece ambalajı için bile alabilirsiniz. Annem gördüğünde dedi ki "sen bunu bana ver bundan iki üç tane daha alalım biblo yapalım. Millet nar koyuyor bizde domates koyarız"  :D :D

Kapağını açtığınız da ise sizi aşağıdaki resimde ki gibi bir manzara karşılıyor.
         
            
  İçinden size yardımcı olacak tatlış bir de spatula çıkıyor.

Peki nasıl kullanılır?
 Cildinizi temizledikten sonra ürünün yanında gelen spatulası ile uygun miktarda tüm cildinize uygulayıp, 1-2 dakika boyunca masaj yaparak tüm cildinize yayın. 5-10 dakika bekledikten sonra ılık su ile durulayın. Haftada 2 veya 3 kez kullanımı uygunmuş (Bence bir ya da iki yeterli olacaktır).
 Kullanım talimatlarına uyarak maskeyi yüzüme uyguladım. Ve özellikle burun kısmına biraz fazla masaj yaparak uyguladım ki peeling etkisi yapsın, gerçekten de öyle oldu. Yüzümü yıkadıktan sonra cildimin tonu gerçekten açıldı ve özellikle siyah noktalarım neredeyse kayboldu.
 Ama o kayboluş çok uzun sürmedi sadece rengini açtığı için yok olmuş gibi gözüktü galiba. 1 saat kadar sonra yine belirdiler ama gözeneklerimin içinin boşaldığını fark ettim ( belirgin olan siyah noktalar yoktu). Bir sonraki kullanımım da önce burun bandı kullandım, burun bandı  siyah noktaları üste çıkardı sonrasında maskeyi kullandım, gerçekten gözle görülür bir sonuç elde ettim. Ürün vadettiği gibi tonunuzu yavaş yavaş kullandıkça açıyor. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve etkisinden memnunum. Böyle bir ürün arıyorsanız bu ürünü bir deneyin derim. Bunun yanında cildime vadettiği nemi de verdi. Özellikle kullandıktan hemen sonra cildim yumuşacıktı ve bir iki gün korudu nemini. Ürünün siyah noktalarla ilgili bir vaadi olmamasına rağmen, siyah noktalarıma da çok iyi gelmiş oldu böylece ekstra bir özellik deneyimlediğim için daha da memnun kaldım. Son olarak hafif ve hoş bir kokusu var ;)

Kısaca ürünü ve sayfayı sevdiğimi yeterince gözünüze soktum sanırım :D Asya Tarzı Kozmetik sayfasından alışverişlerim devam edecek diye düşünüyorum.  Siz de bu ve diğer ürünlere bakmalısınız : )
Asya Tarzı Kozmetik sayfasına da teşekkürlerimi ileterek yazımı burada sonlandırıyorum .
Sevgiler ♡

18 Eylül 2016 Pazar

Kore'den Alışveriş Hakkında Merak Ettikleriniz /Tavsiyelerim

  Merhabalar efendim , bana en çok gelen sorulardan biri olan "koreden alışveriş" ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Bildiğiniz üzere uzak doğudan alışveriş son zamanlarda trend haline geldi. Kozmetik ,kırtasiye,  giyim gibi sektörlerde tatlı ambalaj yada dış görünüşleri ve kaliteleri ile dikkat çektiği için satışları da bir hayli arttı.

 Gerek yabancı internet siteleri olsun gerek yerli siteler olsun hepsi bu sektöre kapak attı diyebilirim.  Özellikle facebook, instagram gibi sosyal medya ağlarında ki satış sayfaları bir çoğunuzun mutlaka karşısına çıkmıştır.

Eskiden az ve öz olduğunu düşündüğüm bu sayfalar paranın bu yolla iyi kırıldığını öğrendikçe hiç ilgisi olmayacak insanlar tarafından çoğaltıldı. Bu sayfalar sizin yerinize Kore, Çin, Japonya gibi ülkelerin mallarını yabancı sitelerden ( markaların kendi sayfaları yada ali express gibi yerlerden ) getirterek almak istediğiniz ürünün daha kolay size ulaşmasını sağlıyorlar.

Açıkçası kozmetik harici alışverişlerinizi bu sayfalardan yapmamanızı önereceğim ve nedenini de kendi deneyimimden faydalanarak yanıtlayacağım.

 Bundan 3 ay önce kadar , bir arkadaşım laf arasında chopstick almak istediğini ama bulamadığını filan söylemişti. Bende instagram da gezinirken bahsettiğim ürünlerden satan bir sayfaya denk geldim ve orada da chopstick satılıyordu. Benim de dikkatimi çekti bir kaç böyle sayfaya baktım ve uygun fiyatlı bir tanesini buldum. 3 tanesi 20 liraydı  o anlık uygun geldiği için hem kendime hem arkadaşıma diyerek satıcıyla iletişime geçtim.  Bu tür siteler de önce  parayı yatırıp sonrasında makbuzu gönderdiğiniz de sipariş veriyorlar . 2-6 hafta kadar beklememi söylediler ve takip kodu verdiler . Yoğunluktan dolayı kendilerinin takip edemediklerinin benim takip etmem gerektiğini ve eğer kargo bir yerlerde takılırda elime ulaşmazsa sorumluluk kabul etmediklerini söylediler. Ee, o zaman ben ne anladım bu işten. Onların benim yerime yapması gereken bir şey onun için para ödüyorum ben değil mi ?  Tamam bana da takip kodunu verirsin bende takip ederim aynı zamanda ama böyle olmaz. Her neyse bana verilen takip koduna göre 2,5 hafta sonra elime ulaşmış gözüktü. Ben bunlara sordum nedir ne değildir gibisinden "bir arkadaşa sorayım" dedi sonra iki gün bekledim cevap yok  ben bir daha sordum,Sadece "size yanlış takip kodu verilmiş " diye bir cevap aldım. İnsanlık halidir tabii ki olabilir böyle şeyler ancak bana baştan savma bir şekilde sadece "size yanlış takip kodu verilmiş " denmesi sinir bozucuydu. Devamında bir şey der mi diye bekledim ve 1-2 gün sonra kendim nasıl yani ne olacak diye sormak mecburiyetinde kaldım ve bana yine arkadaşa sorayım dedi.  Arkadaş bilir kişi olsa gerek ancak bu arkadaşa niye taksit taksit soruluyor onu anlamadım.
Kargonuz kaybolmuş, diye yine tek cümlelik bir dönüt aldım. Artık benim gibi sabırsız bir insanda sabır diye bir şey kalmadı.  Tekraren göndereceğiz dedi bana takip kodu verdi ancak bu kodu girdiğim de benim ilk siparişi verdiğim tarihte yola çıkmış gözüküyordu yani tekrar gönderdik diye de yalan söylemişler. Toplamda 9 hafta sonra sonunda elime ulaştı ancak çok pişmanım.

-Meraklısına gelen chopsticklerim bu şekilde -
 Memnun değilim benim eski kullandıklarım daha inceydi kullanması daha kolaydı alacaksınız öyle bir şey alın derim.

 Bunlar siparişi Ali Express ' den veriyorlarmış zaten. Ben ali expressden kendim sipariş etseydim 5 tanesini 5 dolara alacakmışım ve daha az uğraşacakmışım. Alınan kârı da siz düşünün.

 Anlayacağınız o ki bu tarz alışverişlerinizi ali express 'den veya eba'den yapın çoğunda kargo ücretsiz. Yalnız toplam tutar maksimum 100 turk lirasını geçerse gümrük sorunu yaşayabilirsiniz. Yorumlar kısmında alan insanlar resmini bırakıyor nasıl bir ürün geldiğini de oradan görebilirsiniz.

☆ Bunun yanı sıra kozmetik alışverişinizi kesinlikle bu siteler üzerinden yapmayın tamamı çakma. Bunun için bir kaç önerebileceğim internet sayfası var.

 İlk olarak missha kozmetik, ülkemizde zaten internet sitesinde satışı var. Bir çok insan gibi bende memnunum. Ancak daha çok marka ve ürün  çeşitliliği için @asyatarzikozmetik size önerebileceğim bir sayfa. Sizin için araştırdım ve hem uygun fiyat hem kalite hem ilginin olduğu benim bulabildiğim tek sayfa. Satıcıları sizinle gerçekten ilgileniyor ürünler hakkında bilgilendiriyor. Alışveriş yapanlarda memnun.  Kozmetik alışverişleriniz de bir de Limonian markasını önerebilirim. Ben Bb kremli fondotenini çok beğenerek kullandım, satış noktaları da bulunuyor ancak ürün çeşitliliği az maalesef.
(Sıralamayı favorilerime göre değil rastgele yaptım)
Benden tavsiyeler bu kadar umarım faydam dokunmuştur.
Sevgiler...

3 Ağustos 2016 Çarşamba

Squad 38 / 38 Task Force





- Siz hiç dolandırıldınız mı ?
- Başıma gelmez salak mıyım ben mi diyorsunuz ? Sadece saf insanlar mı dolandırılabilir ? Cevabınız evet ise bu diziye bir göz atmanızı öneririm çünkü hiç bir şey sandığınız kadar basit değil...

Merhabalar efendim, bu gün gelmiş geçmiş en iyi senaryoya sahip dizi tanıtımı ile karşınızdayım :) "Ben böyle dizi görmedim, mutlaka izleyin " bu cümleyi benden duymaya birazcık alışık olabilirsiniz. ( Hoş, çok çok beğendim çoğu diziyi sizinle paylaşamadığım gerçeği de var tabii ama bunlar en kısa sürede sizinle toplu bir yazı halinde paylaşılacak :D )
 Seo In Guk en son Remember me (hello monster) dizisi ile karşımıza çıktı ve gönülleri fethetti. Kendi de polisiye-suç dizilerini sevmiş olsa gerek ki yeni dizisini benzer konuda seçmiş.




Baek Seung ll adında devletin, kaçırılan vergilerini toplamak için çalışan bir vergi memuru vardır. Ancak bu vergi memuru işinde çok da başarılı değildir çünkü vergi toplamaya çalıştığı insanlar oldukça güçlü insanlardır. Parası olanın gücü olduğunu ve sadece fakir insanların vergi ödemesi gerektiğini savunan, devletin için de adamları olduğu için yasal boşlukları kullanan bu insanları yenmek hiç kolay değildir.
Hayatı itile kakıla, eziklenerek geçen Beak Seung ll' in karşısına bir gün bir dolandırıcı çıkar ve her şey değişir... Dolandırıcımız Seo In Guk burada devreye girer ve bir çete oluşturur. Vergileri, vergi kaçıran insanları dolandırarak toplamaya başlarlar ve işler eğlenceli bir hal alır. Ama altında yatan çok başka gizemler vardır.



Diziyi izlerken bir dolandırıcının ne denli ileri gidebildiğini, her şeyini ne kadar planlı programlı yaptığını görüp şaşkınlıktan ağzınız açık kaldığı, insanların zafiyetlerinin kandırılmalarının tek sebebi olduğunu da gördüğünüz sayısız ders çıkaracağınız güzel bir dizi..  



Aslında bu dizinin ilk iki bölümünü ilk yayınlandığı zaman öylesine izlemiştim ancak o kadar sıkıcı geldi ki bu ne ya bu adam niye bu dizide oynamayı kabul etmiş falan diyerek diziyi bıraktım ancak bir süre sonra o kadar güzel yorumlar okudum ki var bu dizide bir şeyler diyerek tekrar başladım. Bir iki bölüm daha izledikten sonra ne kadar başarılı bir dizi olduğunu anlamış oldum.
Senaristin zekasına hayran kaldım,  hiç ummadığınız bir anda sizi öyle şaşırtıyor ki her bölümü özenle, çok düşünülmüş mantık ve akıl çerçevesinde yazılmış -tekrar söylüyorum sizi gerçekten şoke eden bir senaryo, yönetmene de ayrı bayıldım. Onun dışında oyunculara söyleyecek söz bulamıyorum zaten , senaryonun hakkını vermişler gerçekten. ( Seo In Guk der susarım)
         
                      

Yukarıda görmüş olduğunuz bu amcayı da çok seveceksiniz. Başta sıkıcı bir rol gibi gelse ve benim diziyi bırakmama sebebiyet verse de  bir diğer baş rolümüz olan bu adamdan gerçekten çok etkilendiğimi söylemeden geçemeyeceğim.

Küçük Görsel


Adaleti savunarak, farklı şeylere dikkat çekerken çok çok eğlendiren bir yapım olmuş. Özellikle dolandırdıkları kişilerin yanına gidip" hahaha seni dolandırdık ne yapacaksın bizim suçlu olduğumuzu da ispatlayamazsın, bu dolandırıcılık çok eğlenceli" deyip havalı havalı gittikleri zaman benim bile dolandırıcı olasım geldi :D

Hiç düşünmeden izleyin derim, ilk bölümleri size de sıkıcı gelirse sabredin güzel bölümler yakındadır :D

Hoşçakalın, sevgiler..



30 Temmuz 2016 Cumartesi

Yağlı Ve Karma Ciltler İçin Cildi Güzelleştirecek Doğal Maske






Yine uzun bir aradan sonra herkese selamlarımı ileterek yazıma başlamış bulunmaktayım. Deneme yanılma yöntemleriyle bulmuş olduğum maske tarifini sizlerle de paylaşmak istedim.
 Biliyoruz ki Koreli hanımefendilerin (hatta beylerinde) ciltleri her daim güzel ve bakımlı.Bende neden benim öyle bir cildim olmasın, özellikle doğal yollarla bunu nasıl elde ederim diyerek uzun yıllardır kendi yaptığım veya hazır aldığım çeşitli maskeler denedim ancak sonuç çoğu zaman istediğim gibi olmadı.. Bu son denememe kadar...

Malzemeleri sayıyorum :

+ 1 yemek kaşığından biraz az un
+ 2 yemek kaşığı süt
+ 2 çay kaşığı bal
+ 1 çay kaşığı türk kahvesi (isteğe bağlı)

Saydığım malzemeleri bir güzel karıştırıyorsunuz. Maskenin kıvamı ne çok katı olacak ne de çok sıvı, akışkan kek hamuru gibi bir kıvam yakaladıysanız tutturmuşsunuz demektir.
Maskeyi göz çevresi haricinde tüm yüzünüze sürün ve yaklaşık 15- 20 dakika boyunca yüzünüzde bekletin. Yüzünüzde kuruyup, plastik gibi anlatmayı beceremesem de farklı bir doku oluşuyor, işte  o doku maskeyi çıkarma zamanı geldiğine delalettir. Yüzünüzü soğuk suyla yıkayıp temizledikten sonra açılan ve temizlenen gözeneklerinizi toniğiniz  varsa tonikle yoksa bir o kadar etkili olan gül suyu ile yüzünüzü toniklerseniz daha iyi bir sonuç alırsınız.











Gelelim maskenin faydalarına :
- Cildi temizleyerek nefes almasını sağlar.
- Bal sayesinde nem verir.( Eğer yüzünüzde tüylenme problemi varsa balı azaltabilirsin çünkü balın tüyleri besleme etkisi de vardır.)
- Uzun ve düzenli kullanımda siyah nokta ve akne problemine çözüm olur.
- Yağlanmayı azaltır.

20 yaş altı için ayda bir yada iki kere, üstü içinse haftada yada iki haftada bir kullanmanızı tavsiye ederim.
Eğer bu saydığım malzemelere alerjiniz varsa bu maskeyi yapmak sizin için yararlı olmayabilir.
Cildiniz hassasa önce eliniz de deneyerek test etmenizi öneririm.

Tamamen benim cildime iyi geldiği için 'öneri amaçlı yazmış olduğum bir yazıdır'  umuyorum sizinde cildinize iyi gelir, şifa olur.

Eğer denerseniz sonuçlarını benimle paylaşmaktan çekinmeyin. Yeni tariflere de açığım önerilerinizi bekliyorum : )




28 Mayıs 2016 Cumartesi

Lucky Romance

               



Herkese merhaba :) Yazın gelmesiyle benimde dönme vaktim geldi diye düşünerek sizlere güzel bir dizi getirdim. Baş rollerini çok sevdiğim iki ismin oynaması ayriyeten konusunun da farklı olup oyuncuların karakterlerine uyacağını düşündüğümden bir izleyeyim dedim ki.. çok beğendim.


                           

Bo Nui adındaki bayan baş rolümüzün küçüklükten beri çekmediği kalmamış bir nevi lanetli çocuk gibi bir şeymiş.  Dokunduğuna zarar veriyor çevresindeki insanlara da kendi bahtsızlığını bulaştırıyormuş. Annesi babası ve kardeşi bunun gitmek istediği bir konser için bilet almaya giderken yolda kaza yapıyorlar, annesini ve babasını kaybediyor. Kız kardeşi ise ameliyata alınıyor ancak durumu baya kötü, ne yapacağını şaşıran Bo Nui ağlarken bu sırada bir şamanla karşılaşıyor. Şaman ona bir takım şeyleri yaparsa kardeşinin kurtulacağını söylüyor dediğini yapıyor ve kardeşi yaşamaya devam ediyor ancak bitkisel hayatta. İki yıl boyunca kardeşinin hastane masraflarını, kirasını ödeyebilmek ve yaşamını devam ettirmek için türlü türlü işte çalışıyor iki yılın sonunda kardeşinin doktoru artık umudu kesmesini söylüyor bunu duyan  Bo Nui tekrar şamana gidiyor ve şaman ona kaplan yılında doğmuş bir erkekle olmasını söylüyor. Eğer bulursa kardeşinin kurtulacağını vadediyor. Kadın aynı zamanda iki yılını tılsımlara garip batıl inançlara, fallara inanarak yaşıyor. Öte yandan Soo Ho adındaki erkek baş rolümüz büyük bir oyun yazılım şirketinin patronu. Anlıyoruz ki o da küçükken sorunlu bir çocukluk geçirmiş ve psikolojik sorunları var. Bilmem kaç IQ 'lu çok zeki olduğuna özellikle vurgu yapılmış. Zeki olmasının yanında bir o kadar da huysuz. (Ama gerçekten adamın oynadığı karaktere bayıldım.  Hem adam iyi oynamış o karakteri hemde senaryo iyi kurgulanmış.) Bu iki insanın yolu bir şekilde kesişiyor -çünkü adam kaplan yılında doğmuş :D - Bunun yanında iki de yan baş roller var ki onlarda diziyi ilginçleştireceğe benziyor. Ayrıca yan roller de diziye renk katmış. She was pretty dizisini izlediyseniz onun gibi bir ofis ortamı var. Orada ki yan rolleri de ben baya sevmiştim bunu da ona benzettim.

                          
                       
Dizi baya eğlenceli bir romantik komedi. Henüz iki bölüm yayınlanmasına rağmen izlerken baya eğlendim. Benden geçer notu aldı . Özellikle bölüm sonlarına dizi de bize göstermedikleri ufak sayılan ama önemli ayrıntıları -flashback şeklinde- eklemişler, o çok hoşuma gitti. Muhtemelen bütün bölümlerin sonunda da olur. Dizinin  güzel devam edeceği kanaatindeyim. İzlemenizi tavsiye ederim. Sizde izlediyseniz yada izleyecekseniz benimle görüşlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.
Sevgiler...

NOT :
Güncellendi : Adamın hali tavırları beni benden aldı.Karakter çok sevimli ve zor bir rol aslında ama aktörümüz gerçekten güzel oynamış ve de hakkını vermiş.Şu ana kadar izlediğim diziler arasında gelmiş geçmiş ikinici en iyi  karakter seçiyorum .(Benim için birincisini çok yakında yayınlayacağım en'ler serisinde açıklayacağım.) Ayrıca adamın bir de kankası var ki değinmeden geçemeyeceğim sırf onun için bile izlenir  bu dizi .

Şuraya iki replik - belki spoili - sıkıştırıp gidiyorum. ( Demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız )







                 

26 Mart 2016 Cumartesi

Mektup Arkadaşımdan Gelenler !!! (-İstanbul-)


Merhabalar efendim uzun bir aradan sonra yine ben :D Uzun zaman önce Sevgili Tuğçe'nin bloguna rastlamış bulundum ve blog yazısında mektup arkadaşı aradığı yazıyordu. Bende neden olmasın dedim ve bu şekilde tanışmış olduk. Aslında günümüzde mektuplaşma kavramı bize çok garip geliyor. Ve bir çok kişi için güven teşkil etmiyor ama bir tadına varırsanız bırakamayacağınız bir şey.   Sanırım mektuplaşmak için anlaştıktan bir hafta sonra benimde beklemediğim bir hızla mektubu(paketi) gönderdiğini söyledi. Her ne kadar Ptt sağ olsun bana biraz zorluk yaşatsa da elime ulaştı :) Aslında bir ayı geçti elime ulaşalı ama ben ancak yazısını yazıyorum ve onun paketini yeni gönderdim sayılır. Bu durumdan gerçekten utanıyorum ve ondan özür diliyorum.Aynı zamanda Tuğçe'ye çok da teşekkür ediyorum.  Onun blogunu da ziyaret etmeyi unutmayın.






  

Çok güzel bir paket hazırlamış gerçekten, özellikle de mektup da ki küçük detaylar çok hoşuma gitti .




Tekrar tekrar teşekkür ediyorum umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Siz mektuplaşma konusunda ne düşünüyorsunuz ? Benimle mektuplaşmak isteyen ?

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın