9 Aralık 2014 Salı

INFINITE F






INFINITE F, INFINITE grubunun alt birimi olarak biliniyor. Grup üyeleri  Sung Jong, Sung Yeol ve L. Grup çıkışını BLUE albümü ile yaptı ve haftalık sıralama da 11.sırada olduğunu duydum. Ha şarkını adı da 'My Heart is Beating' bu arada şarkının birde Japon versiyonu var.


 Elimdeki kesin sayılan bilgiler bu kadar benim düşüncelerim ise;

dododogemoticon  Açıkçası..... ben bu gruba bayıldım diyebilirim. Başta şarkı çok güzel olmuş.Klip desen aynı şekilde o da mükemmel. Sadece diğer grup üyeleri ile biraz ayrı düşecekler gibi geliyor bana.Yani birlikte olmaları daha hoş.. Hoş böylesi benim işime geldi tabi,şarkıyı 3 kişi söyleyince Myung Soo ön planda oluyor sesini daha çok duyabiliyorsunuz.

INFINITE F Blue Korean debut concept image


Tek sıkıntım şu ki nerede Woo Hyun? Biraz o dışarda kaldı. Bir Infinite V bekliyoruz.
 Neyse sizi gurubun fotoları ve şarkı ile baş başa bırakayım...







:)

















6 Aralık 2014 Cumartesi

Mimlendim


Bu gün sevgili soslu badem blogunun sahibi tarafından mimlenmiş bulundum.

Normalde mimin konusu blogun konusu ile pek ilgisi olmasa da mimlendim yani iş başa düştü:

1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?




dogemoticon Çoğunlukla hayır, arabada kitap okumak beni rahatsız etmez.




 2. Hangi yazarın tarzı tamamen senlik, neden? 


dogemoticon  John Verdon'nun tarzını kendime daha yakın buluyorum,cinayet romanlarını seviyorum.





3. Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık serisi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt!

dogemoticon  Alacakaranlık  onu daha çok sevdim,senaryo daha akıcı geldi, Edward Cullen Harry Potter'dan daha yakışıklı.

4. Kitaplarını koklar mısın?

dogemoticon Bazen :)


5. Kitaplığının en ince kitabı hangisi?

dogemoticon  Hepsi kalın ve birbirine benziyor.


6. Kitaplığının en kalın kitabı hangisi?

dogemoticon  Hepsi kalın ve birbirine benziyor.

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

dogemoticon Başta şunu söyliyim iyi bir okuyucu değilim. Ama iyi bir yazar... belki =D

8. Daha önce okuyup da nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?

dogemoticon Daha önce nefret ettiğim bir kitap olmadı.

9. Harry Potter ya da Açlık Oyunlarına benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?

dogemoticon Varsa da şu an aklıma gelmiyor.

10. Zombiler mi vampirler mi?

dogemoticon Kesinlikle zombiler.


11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?

dogemoticonAksiyonlu romanlar .Sadece aşk beni sıkar.










2 Aralık 2014 Salı

Master's Sun




Merhaba,uzun zamandır yazamıyordum.Ama şimdi yukarı da resmini gördüğünüz muhteşem dizimizle arayı telafi edeceğim.

       Dizimiz  öyle afişinde görüldüğü gibi  soğuk korkutucu bir dizi değil kesinlikle.Ben ilk afişi görüp bazı dizi hakkındaki yorumları okuduktan sonra bu fikre kapıldığım için bunu açıklama gereği duydum.
    Tae Gong Shil (asıl kızımız) geçirdiği bir kaza sonucunda hayaletleri görmeye başlar.Hayaletler bunun peşini bırakmaz ve Tae Gong Shil'in kabusu olup onu kabus görecek kadar bile uyutmazlar.Sürekli peşinde hayaletler olduğu için düzenli bir işe giremez girse de o yerden hemen kovulur.Kaza geçirmeden önce çok başarılı olsa da bu başarısını artık kullanamaz ve hayaletlerin kölesi haline gelir...
     
  
Bu sırada karşısına Joo Joong Won çıkar. Joo Joong Won  çok büyük bir alışveriş merkezinin tek sahibidir haliyle çok da zengin ve yakışıklıdır.





 (Bu adamın ölse bile yakışıklı kalacağını düşünüyorum)

Joo Joong Won  gençliğinde kız arkadaşıyla beraber  kaçırılıyor ve bu olay da kız arkadaşı ölüyor. Tabi bu olay adamda travmaya neden oluyor. Ha bu arada Joo Joong Won  'un 
gençliğini Myungsoo oynuyor daha önce de dediiğim gibi çocuk bir başrol olamadı yahu neyse bu dizide de gayet yakışıklıydı :)




    Ben dizinin akışını,olayları ele alma şeklini sevdim. Her bölümde ayrı bir olayın yaşanması ve olayların birbiri ile bağlantılı olması diziyi izlenir kılıyordu. Ve ayrıca hayaletleri o kadar iyi anlatmışlar ki sağınıza solunuza bakınıyorsunuz acaba benim yanımda da var mı diye. ;)



Son olarak şunu söylemek gerekirse dizinden bir hayalete aşık oldum şunun tatlılığına bakar mısınız:




hatta üşenmedim gift bile çıkardım:













26 Kasım 2014 Çarşamba

KORE'DEN SÜRPRİZİM VAR



mushroomemoticonSizlere daha öncede binlerce kez bahsetmiş olduğum born pretty'den siz değerli okuyucularım için indir kodu koparmayı başardım : )



 Born pretty sitesine giriyorsunuz alışverişinizi yapıyorsunuz ve alışverişi tamamlayıp ödemeye geçtiğiniz zaman yukarıda görmüş olduğunuz KORT10 kodunu ''cupone code'' yazan yer yazıyorsunuz ve alışverişinize %10'luk bir indirim uygulanıyor.


born pretty için: ding dong
daha önceki yazım için ding dong
pandaemo Bir daha ki yazımda görüşmek üzere...



25 Kasım 2014 Salı

MY LOVELY GIRL



Bu sıralar maalesef ki sınav stresiyle yanıp tutuştuğum için size çok zaman ayıramasam da  yeni bir dizi ile karşınızdayım.

    Diznin  klasiklere benzemeyen bir konusu var.Ve bu dizi idol kaynıyor...
 pandaemo    Daha önce INFINITE hayranı olduğumu şuradaki yazım da belirtmiştim.Ve bu dizimizde INFINITE'yi konun içine almış. Eeeee o zaman ben bu diziyi sevmiyim de ne yapıyım. 

Dizi de asıl kızımızın ablası ile asıl erkeğimiz sevgiliymiş.Ama asıl kızımızın ablası ölüyor. Ve olay bundan sonra başlıyor. Ne kız ablasının sevgilisini tanıyor ne de oğlan kızın sevgilisinin kardeşini olduğunu biliyor. 

Peki öğrenebilecekler mi?
Aralarında bir aşk başlayacak mı?


Tabi ki bunları söylemeyeceğim açın kendiniz izleyin : )

BU GÖRDÜKLERİNİZ OYUNCU KADROMUZ OLUYOR

pandaemo  Son olarak neden benim bitecik MYUNG SOO'm ikinci erkek! Çocuk bi baş rol olamadı kardeşim nedir bu çektiği!

mushroomemoticonAz kalsın unutuyordum  sizce de konusu Türk  Filimlerine  çok benzemiyor mu?


pandaemo Benden bu günlük bu kadar görüşürüz ....


Buradan sonrası güncellenmiştir... Tamamını izledikten sonraki yorumlarım: 

Açıkçası başta L ve Rain olduğu için dizi beni çekmişti ama sonra dizi acaba dizi izlenebilir mi? diye düşündüğümde benim diziyi izlemek için tek sebebimin L 'yi görmek olduğunu fark ettim.
   Bu dizide oyuncuların biraz  harcandığı kanasına vardım. Maalesef ki Rain'in bu dizideki rolüyle oyunculuk hayatını bitirebileceğini düşünüyorum. 
    Bekliyin! bu kadarı da biraz ağır kaçtı. Tamam dizi çook güzel değil ama bu kadar kötüde değil. Siz bana bakmayın ben kendi tezimi çürütür çürütür pişirir tekrar yerim :)

 Dizi güzel miydi?  Dram sevenler için evet , benim için belki.

Hızlandırılmış bir yorum olduğu için düzgün yazamadıysam da idare ediverin:)



8 Kasım 2014 Cumartesi

KORE'DEN ALIŞVERİŞ



  
Bir önceki yazım da bahsetmiş olduğum         (okumadıysanız butaraftan ) Kore'den alışveriş sitesini açıklıyorum ''http://www.bornprettystore.com/''.Bu siteyi sizle paylaşmadan önce bir çok araştırma yaptım ve oldukça güvenli olduğunu keşfettim.Sitede benden başka her şey var gibi gözüküyor doğrusu.Site ağırlıklı olarak moda ve makyaj üzerine alışveriş yapabileceğiniz bir site.Ve bu aralar alışveriş yapmanın tam zamanı çünkü 4.yıllarını kutluyorlar ve tüm ürünlerde %80'e varan bir indirim mevcut.

 Sitede benim hoşuma giden ürünleri fiyatları ile paylaşmak istiyorum:
                                       
Aşağıda görmüş olduğunuz meşhur BOF kolyesi.Bu kolyeye sizde sahip olabilirsiniz.



                                                                                                            USD $3.11 $3.89  
$3.21$4.28











the heirs rüya kapanı                                    $2.61$3.73            
  
 
   $1.98$5.83 



DAHA FAZLASI İÇİN   http://www.bornprettystore.com/
BENDEN BU KADAR...

4 Kasım 2014 Salı

KORE'DEN MERAK ETTİKLERİM



Bundan sonra her ay Kore'den merak edilenler hakkında bir köşe ayırmaya karar vermiş bulunuyorum.

BU AYIN KONUSUUUUU: KORE'DEN  ALIŞVERİŞ YAPMAK

Açıkçası daha önce kore'den online alışveriş yapmış değilim fakat siparişimi verdim yakında gelecekler.
 Kore'den alışveriş yapmak öyle zor değil.Diziler de gördüğümüz sevimli hoş şeyler bizde de olsun diyorsanız uzak doğu'dan online alışveri tavsiye ederim.
  Yakın da numuneler gelecek ondan sonra hem ürünlerin tanıtımını hem markayı hem de size özel indirim kuponunu sizlerle paylaşacağım 
Takipte kalın.... 














1 Kasım 2014 Cumartesi

MY FROM THE STAR / 2013


  Bu diziyi anlatmaya nereden başlamalıyım bilmiyorum.Dizinin her yeri o kadar özel o kadar güzel ki..
  Dizimiz,bir uzaylının insan kılığına girip dünyada yaşaması ve aşık olmasını anlatıyor. Anlayacağınız dizi fantastik türde. Başlangıçta fantastik dizileri saçma buluyordum (fantastik türde diziler izlemeden önce) izledikten sonra peşini bırakamadım şahsen =D
Ve bu dizide peşini bırakamadıklarımdandı...
   
Gelelim dizinin daha detaylı konusuna;


KİM SOO  HYUN / DO MİN JOON

Yukarı da görmüş olduğunuz resimde bizim yakışıklı uzaylımız bulunuyor.Kendilerini 
Dream High' dan tanıyoruz.
Dizide,insanlarla olabildiğince muhabbeti kesmiş.Hayatını yalnız yaşamayı seven.Yaklaşık 400-500 yıldır dünyada olup yakın zaman da geri dönmeyi düşünürken aşık olan bir uzaylı karakterini canlandırmış..



Jun Ji Hyun/Chun Song Yi

Dizide zengin havalı ve başarılı bir oyuncu rolündedir.Kimseyi kolay kolay beğenmez
ancak yakışıklı uzaylımız da kimseyi kolay beğenmediği için dikkatini çeker 
ve aşık olur...


Dizimiz bu ikisin aşklarını,bir uzaylının dünya da ki yaşamını ve oyuncuların nasıl bir hayat yaşadığına değinerek devam ediyor.



DİZİDEN KARELER...


Dizide hoşuma giden kareleri sizlerle de paylaşmak istedim
buyurun bakalım...







bir tanede replik veriyim bitsin
=D


UMARIM İZLERKEN ZEVK ALIRSINIZ...



      












Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın