20 Eylül 2014 Cumartesi

CHAMCHİJEON YAPIMI

KENDİ CHAMCHİJEON 'UZU YAPIN


       Tarifi deneyip denememe konusunda baya kararsız kaldım. Ama iyi ki denemişim diyorum şimdi
çünkü tarife bayıldım.Tarifi size de veriyim sizde bayılın... :)

GEREKEN MALZEMELER
-1 kutu konserve ton balığı
-Yarım adet kuru soğan (çok küçük olsun)
-1 diş sarımsak
-1 adet yumurta
-1 çorba kaşığı Un
-1 tatlı kaşığı sıvı yağ
-Tuz ve karabiber,kırmızı biber

Öncelikle soğanları incecik doğruyoruz ki ağzımıza bütün bütün gelmesin.Sonra sarımsağı rendeliyoruz.Sıvı yağ haricindeki tüm malzemeleri bir kaba alıyoruz ve karıştırıyoruz.





Sonrasın da ise tavamıza çok az sıvı yağ ekliyoruz.Hazırladığımız karışımı birer yemek kaşığı yardımı ile tavaya koyuyoruz.


 ALTLI ÜSTLÜ PİŞİRİYORUZ...


Veeeeeeeeeeee  chamchijeon hazır.Yanına ketçap ve mayonez ile servis edebilirsiniz.Mutlaka deneyin derim.

AFİYET OLSUN... 










9 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun,tarifi denersen benimle de paylaşmayı unutma ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, bloğunuzu bi kaç aydır sessiz takip ediyordum, çok başarılı buluyorum ve kendime neden artık size bişeyler yazmıyorum dedim. =)
    Öncelikle ben de bir Kore sevdalısıyım fakat kendimi dizginleyebiliyorum (yani çoğu zaman) =)
    Tarifine gelecek olursak Kolay-Pratik-Lezzetli derim. ;) Tarifi denemiş biri olarak ben beğendim fakat ben bu şekilde sade yemeyip ketçap, mayonez ve bol marullu bi ekmek arası yaptım. Sanırım Kore ruhunu pek özümseyememişim!? =D
    Denesem mi diye düşünenlere.. eğer farklı tatlar seviyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum ve senden zaman zaman böyle hoş tarifler bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin =)
      Güzel yorumun için teşekkür ederim afiyet olsun :)

      Sil
  5. Sayende yavaş yavaş Kore'li oluyorum sanırım. Diziler, yemekler derken ufak ufak gidiyorum galiba o taraflara, hadi bakalım, takipteyim, sevgiler:))
    Gamze
    littlefabien.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaptıran bırakmıyor zaten bu arada hoşgeldin :) ♡♥

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın