15 Eylül 2014 Pazartesi

LOVE RAİN


MELODRAMIN BEN BURADAYIM DİYE BAĞIRDIĞI DİZİ
                                     LOVE RAİN


Dizimiz şu yukarıda gördüğünüz tatlı kızımızın annesi ve yukarıda gördüğünüz oppamızın babasının yıllar önceki aşklarını anlatarak başlıyor. Sonra günümüze geliyoruz kızımız Japonya da okuyor esas oğlanımız da bir fotoğrafçı ,Japonya ya fotoğraf çekmek için gidiyor.Ve ilk tanışmaları orada oluyor.
Şimdi size bu anlattıklarım biraz saçma geliyor olabilir,önce annesi babası dedin sonra günümüz dedin falan ama izledikten sonra daha mantıklı gelecektir.Bu arada melodram dedim ama başları çok komik gerçekten (5.bölümden sonrası)(söylemeden geçemezdim)




BURADAN SONRA SPOİLER VAR GÖRMDİM UYARMADI DEMEYİN 




En başlarda kafanız birinci resimdeki gibi karışıyor sonra ikinci resimdeki gibi oluyorsunuz diziyi biraz daha izleyince
jeton düşüyor (3.resim) diziyi çözünce de ki çok zaman almıyor da ''neden bu kadar zekiyim''e bağlıyorsunuz.(4)

Dizimizin şimdiki zamanda olan aşkın konusu diamond snow la başlıyor diyebiliriz.Söylenenlere göre diamond snow 'u birlikte izlediğin kişiye aşık oluyormuşsun.Bunlarda bir şekilde (nasıl oduğunu söylemiyeyim izleyin) beraber izliyorlar.Adam fotağrafçı ya hazır güzel kızı da bulmuş fotoğraf çekiyor ve o fotoğraf sayesinde tekrar görüşmeleri için sebep çıkmış oluyor.


Bu sahnede gerçekten adamın verdiği cevaplara yıkıldım ördek örneği filan yıkılıyor  adam bir de burada haksız taraf (durumu iyi kurtarıyor gerçekten)

 
Burada da geçmişten olan bir sahne cidden komikti
  • kız meselesi mi?
  • ya da.kız meselesi gibi?
  • eğer bunlar değilse kız meselesi mi?


ÇİFTE KUMRULAR SİZİ
ADAMIN KIZLA MESAJLAŞIRKEN Kİ YÜZÜ AKLIMA GELDİKÇE GÜLÜYOR





DİZİNİN BAZI YERLERİNDE ÇOK AĞLAYACAKSINIZ BAZI YERLERİNDE DE GÜLMEKTEN YIKILACAKSINIZ. 
BU GÜN YİNE ÇOK KONUŞTUM DEĞİL Mİ? NEYSE ONLAR MUTLU YA GERİSİ ÖNEMLİ DEĞİL.



Ha bu arada blogum yeni sayıldığı için hatalarım oluyor olabilir eksik gördüğünüz yerleri lütfen bana yorum ile bildirin fikirlerinizi benimle paylaşın ^_^





4 yorum:

  1. Yorumların çok hoş ^^ her ne kadar bu dizi favorilerim arasına giremese de başrol ikiliyi hem başka dizilerinden hem de şarkılarından çok severim♥ favori aktrisim masallah baya guzel kendisi kıskanmıyo değilim :))) jgs nin de mimikleri çok süperdi♡

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ♡
    Bu yazıyı ilk açtığım zamanlarda yazdığım için bana eksikleri var gibi gelmişti begenmene sevindim

    YanıtlaSil
  3. Love Rainin eski dönemlerde geçen bölümleri çok yavaş ilerliyordu daha sonra günümüze geldiğinde tadından yenmez hale geldi. Ama dizi de baştan aşığıya melodram havası vardı. Sırf JKS oynuyor diye izlemiştim başta daha sonra sevdim ^^ Tanıtımın güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende başlarını atlaya atlaya izlemiştim normalde melodram sevmediğim için sınırlı sayıda izlediğim melodramlardan biridir :) Beğenmene sevindim :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın