16 Eylül 2014 Salı

PROTECT THE BOSS






GÜLMEK İSTEYENLER İÇİN YAPILMIŞ BİR YAPIM


Diziyi izlerken gülmekten yıkıldım.Açıkçası bu daha önce izlediğim dizilerden farklıydı.Çoğunlukla dizide bazı yerlerden sıkılıyordum ama bu dizide hiç bir yerini izlerken sıkılmadım.Sürekli sırıtmaktan yanaklarım acıdı.O derece yani.
 Dizinin konusuna gelecek olursam esas kızımız bir türlü iş bulamayan part time işlerde telef olmuş saf kendi halinde biri. Esas oğlan ise ruh hastasının teki^_^ Böyle dediğime bakmayın aslında adam çok yakışıklı ve çok zengin.Bu adamın bir de kendi gibi yakışıklı bir kuzeni var.Ama o da çok normal değil.Görünüşte yakışıklı işini iyi yapan bir adam ama içinde bir çocuk yatıyor.
Haa unutuyordum esas oğlanımızın bir de eski kız arkadaşı var ki en çok güldüğüm sahneler o kızın olduğu sahnelerdi.
İzleyince umarım sizde benimle aynı duyguları yaşarsınız.

İZLEMEYENLERİN DİKKATİNE BU NOKTADAN SONRASI RESİMLİ SPOİLER İÇERİR!

Burada içine geleni söylüyor,sayıyor ve bu sayede işe alınıyor. 
Ama keşke her şey işe alınmasıyla bitse.

CHA Jİ HEON (esas oğlan) KIZIMIZI RAHAT ETTİRMEZ HAYATI ZİNDAN EDER.
      

   EN BAŞLARDA BÖYLE OLSA DA ÇOK GEÇMEDEN CHA Jİ HEON KIZIMIZA KENDİNİ KAPTIRIR 

VE AŞIK OLDUĞUNU KABULLENMEYE BAŞLAR.

SENİ SEVİYORUM'UN CHA Jİ HEON' CASI ÇOK TATLI AMA
 

ASLINDA İKİSİ DE BİRBİRİNE ÇOK BENZİYOR AMA MAALESEF BİZİM CHA Jİ HEON REDDEDİLİYOR REDDEDİLMESİYLE TAMAMEN ÇOCUKLAŞMASI BİR OLUYOR.

 

HA BU ARADA KUZENİ DE KIZIMIZA KENDİNİ KAPTIRMIŞTIR.


BURASIDA ÇOK KOMİKTİ

AŞK İNSANA NELER YAPTIRIYOR (HELEDE ONUN GİBİ BİRİNE)


VEEEEEE MUTLU SON TABİKİ














2 yorum:

  1. Jae Joong için başladığım bir diziydi ama sonra başroldeki diğer çocuğu da çok sevdim. Güzel diziydi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyleydi . ) Ben de öyle başladım :D

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın