26 Kasım 2014 Çarşamba

KORE'DEN SÜRPRİZİM VAR



mushroomemoticonSizlere daha öncede binlerce kez bahsetmiş olduğum born pretty'den siz değerli okuyucularım için indir kodu koparmayı başardım : )



 Born pretty sitesine giriyorsunuz alışverişinizi yapıyorsunuz ve alışverişi tamamlayıp ödemeye geçtiğiniz zaman yukarıda görmüş olduğunuz KORT10 kodunu ''cupone code'' yazan yer yazıyorsunuz ve alışverişinize %10'luk bir indirim uygulanıyor.


born pretty için: ding dong
daha önceki yazım için ding dong
pandaemo Bir daha ki yazımda görüşmek üzere...



4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,böyle düşünmenize sevindim. Ben de sizi takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Yeni sayılırsınız. Hayırlı olsun bloğunuz. Ben de sizi bloğuma bekliyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,seve seve gelirim :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın