9 Aralık 2014 Salı

INFINITE F






INFINITE F, INFINITE grubunun alt birimi olarak biliniyor. Grup üyeleri  Sung Jong, Sung Yeol ve L. Grup çıkışını BLUE albümü ile yaptı ve haftalık sıralama da 11.sırada olduğunu duydum. Ha şarkını adı da 'My Heart is Beating' bu arada şarkının birde Japon versiyonu var.


 Elimdeki kesin sayılan bilgiler bu kadar benim düşüncelerim ise;

dododogemoticon  Açıkçası..... ben bu gruba bayıldım diyebilirim. Başta şarkı çok güzel olmuş.Klip desen aynı şekilde o da mükemmel. Sadece diğer grup üyeleri ile biraz ayrı düşecekler gibi geliyor bana.Yani birlikte olmaları daha hoş.. Hoş böylesi benim işime geldi tabi,şarkıyı 3 kişi söyleyince Myung Soo ön planda oluyor sesini daha çok duyabiliyorsunuz.

INFINITE F Blue Korean debut concept image


Tek sıkıntım şu ki nerede Woo Hyun? Biraz o dışarda kaldı. Bir Infinite V bekliyoruz.
 Neyse sizi gurubun fotoları ve şarkı ile baş başa bırakayım...







:)

















16 yorum:

  1. Ay ay infinitim varmış burda :D ya bence geride kalmaz diğerleri çünkü infinite h falan da var hepsi çok çalışıyor çok başarılı olacaklar inşallah :D şarkıyı ben de çok sevdim onlar ne yapar da beğenilmez ki zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, tabikiside beğenicez :)

      Sil
  2. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum :) Çok güzel bir bloğunuz var Takipteyim :)) Bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,mutlaka geleceğim :)

      Sil
  4. basarılı olacaklar gibi gordum bende sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Yazıdan sonra Myung Soo yazıp Google Görseller'e tıkladım, tıklamaz olaydım. Gözlerim eridi. Bu ne tatlılıktır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gören herkes böyle diyor. Bir de o gözleri yok mu? Yalnız çok yaklaşmayalım o benim :))

      Sil
  6. daha önce dinlememiştim, çok beğendim şarkılarını <3

    bende yeni bloguma beklerim
    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Gelmezmiyim gelirim tabiki :)

      Sil
  7. MyungSoo'ya ben de bayılıyorum çok yumuşak bir sesi var lkglkdg

    YanıtlaSil
  8. Merhabaa, iade-i ziyarete geldiimmm, bende jang keun suk şarkılarını seviyorum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Jang keun suk 'u da çok seviyorum hem dizilerini hem müziklerini :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın