2 Aralık 2014 Salı

Master's Sun




Merhaba,uzun zamandır yazamıyordum.Ama şimdi yukarı da resmini gördüğünüz muhteşem dizimizle arayı telafi edeceğim.

       Dizimiz  öyle afişinde görüldüğü gibi  soğuk korkutucu bir dizi değil kesinlikle.Ben ilk afişi görüp bazı dizi hakkındaki yorumları okuduktan sonra bu fikre kapıldığım için bunu açıklama gereği duydum.
    Tae Gong Shil (asıl kızımız) geçirdiği bir kaza sonucunda hayaletleri görmeye başlar.Hayaletler bunun peşini bırakmaz ve Tae Gong Shil'in kabusu olup onu kabus görecek kadar bile uyutmazlar.Sürekli peşinde hayaletler olduğu için düzenli bir işe giremez girse de o yerden hemen kovulur.Kaza geçirmeden önce çok başarılı olsa da bu başarısını artık kullanamaz ve hayaletlerin kölesi haline gelir...
     
  
Bu sırada karşısına Joo Joong Won çıkar. Joo Joong Won  çok büyük bir alışveriş merkezinin tek sahibidir haliyle çok da zengin ve yakışıklıdır.





 (Bu adamın ölse bile yakışıklı kalacağını düşünüyorum)

Joo Joong Won  gençliğinde kız arkadaşıyla beraber  kaçırılıyor ve bu olay da kız arkadaşı ölüyor. Tabi bu olay adamda travmaya neden oluyor. Ha bu arada Joo Joong Won  'un 
gençliğini Myungsoo oynuyor daha önce de dediiğim gibi çocuk bir başrol olamadı yahu neyse bu dizide de gayet yakışıklıydı :)




    Ben dizinin akışını,olayları ele alma şeklini sevdim. Her bölümde ayrı bir olayın yaşanması ve olayların birbiri ile bağlantılı olması diziyi izlenir kılıyordu. Ve ayrıca hayaletleri o kadar iyi anlatmışlar ki sağınıza solunuza bakınıyorsunuz acaba benim yanımda da var mı diye. ;)



Son olarak şunu söylemek gerekirse dizinden bir hayalete aşık oldum şunun tatlılığına bakar mısınız:




hatta üşenmedim gift bile çıkardım:













9 yorum:

  1. sizi mimledim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/2014/12/zorla-kendimi-mimletim-cevaplayaym-bari_5.html#more

    YanıtlaSil
  2. Severek izlediğim bir diziydi ^^ Joong Won'un yeri bende çok başka. Diziye tat katan kahve hayaletiydi onunda ölmesinin nedeni sınav stresi yüzündenmiş sanırım yanlış hatırlamıyorsam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyle :)
      Hayır o ölmemiş komadaymış öyle değil miydi ? Ama sonuç olarak sınav yüzündendi : )

      Sil
    2. Ah dogru komadaydi, sinav yüzünden. :)

      Sil
    3. Valla sınav sınav... Bir nevi biz de aynıyız : )

      Sil
  3. Bu diziye 2 kez başladım ama nedendir bilmem 2sinde de bitiremedim. Aslında öyle yarım bırakma huyunda yoktur ama bu diziyle bi anlaşamadık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en sevdiğim dizilerden biridir ama : ( Neden sevmedin ki ?

      Sil
  4. Myungsoo ne çekti ya. Her dizi de var ama başrol yok. Kıyamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet çok üzülüyorum :(Ama şimdi yeni filmi geliyor sevinebiliriz :D

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın