6 Aralık 2014 Cumartesi

Mimlendim


Bu gün sevgili soslu badem blogunun sahibi tarafından mimlenmiş bulundum.

Normalde mimin konusu blogun konusu ile pek ilgisi olmasa da mimlendim yani iş başa düştü:

1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?




dogemoticon Çoğunlukla hayır, arabada kitap okumak beni rahatsız etmez.




 2. Hangi yazarın tarzı tamamen senlik, neden? 


dogemoticon  John Verdon'nun tarzını kendime daha yakın buluyorum,cinayet romanlarını seviyorum.





3. Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık serisi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt!

dogemoticon  Alacakaranlık  onu daha çok sevdim,senaryo daha akıcı geldi, Edward Cullen Harry Potter'dan daha yakışıklı.

4. Kitaplarını koklar mısın?

dogemoticon Bazen :)


5. Kitaplığının en ince kitabı hangisi?

dogemoticon  Hepsi kalın ve birbirine benziyor.


6. Kitaplığının en kalın kitabı hangisi?

dogemoticon  Hepsi kalın ve birbirine benziyor.

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

dogemoticon Başta şunu söyliyim iyi bir okuyucu değilim. Ama iyi bir yazar... belki =D

8. Daha önce okuyup da nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?

dogemoticon Daha önce nefret ettiğim bir kitap olmadı.

9. Harry Potter ya da Açlık Oyunlarına benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?

dogemoticon Varsa da şu an aklıma gelmiyor.

10. Zombiler mi vampirler mi?

dogemoticon Kesinlikle zombiler.


11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?

dogemoticonAksiyonlu romanlar .Sadece aşk beni sıkar.










8 yorum:

  1. çok güzel bir mim olmuş :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Blogunu takibe aldım sende beni almışsın çok teşekkürler :) Yazılarını zevkle okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, bende senin yazılarını merakla bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  4. Harry Potter okumadım ama Alacakaranlık güzel bir seri, sürükleyici. Ben de bu güzel bloğun takipçisiyim artık canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir mim olmuş teşekkürler :)
    Bu arada takibe aldım benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥ http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bende takipteyim :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın