25 Ocak 2015 Pazar

FLOWER BOY RAMYUN SHOP





 Dizinin konusuna geçmeden önce gelen bir yorum üstüne şunu belirtmek istiyorum ki tanıtımını yaptığım dizilerin hepsinin yeni olmadığını bende farkındayım diziler yeni olmayabilir  ama ben yeni bir blogum . Bunu hatırlatmak istedim :)


Bu diziyi anlatmaya nerden başlıyım bilmiyorum izlerken çok güldüğüm dizilerden biriydi. Konusu klişe konulardan farklıydı bence.
      



    


 Bu yukarıda gördüğünüz asıl kızımız oluyor.  Annesini küçük yaşata kaybetmiş ve bundan babasını sorumlu tutuyor. Kendisi öğretmen adayı ve aşktan yana şansı pek yaver gitmiyor hayattan bıkmış memnuniyetsiz saf bir kızı canlandırıyor.





Bu yakışıklı da daha önce My Fair Lady 'de izleyip beğenmediğim bir oyuncuydu ama bu dizide gözüme girdi. Dizide yakışıklı, zengin bir babaya sahip haliyle şımarık,kendini beğenmiş lise öğrencisini oynuyor. Onu tarif etmek için şu replik verilebilir :



Yeppuda'dan alıntıdır.





Bu oppanın da ben de yeri ayrı dizideki rolünü çok iyi yapmış.Rolü ise kızın babasının eski bir çalışanı babasının buna vasiyeti ramen dükkanını (kızın babasının dükkanı) ve kızı kendi üzerine almak hal böyle olunca adam kızın etrafında karıcım karıcım diye dolaşır : )



Bu üçü ve yanlarına bir kaç yakışıklı daha alaraktan ramen dükkanını  işletirler. Dizi böyle devam eder gider...




Dizi çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim. :)


Çok yoruldum ,güle güle :))







6 yorum:

  1. Güzel bir diziye benziyor :))) Bu aralar hazır dersler yokken bana şöyle güzel bir Kore dizisi önerir misin :)) Eski - yeni farketmez ;) Daha önce birkaç tane Kore dizisi izledim ama devamını getiremedim.Bu sefer devam etmek istiyorum şöyle sıkmayacak eğlenceli bir dizi tavsiye edersen çok sevinirim :p Teşekkürler şimdiden :))

    Bu arada aşağıdaki jpeg resmini ( Gel yorum eklemedin yazanı ;)) yeni farkettim çok tatlı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bride of Ceuntry var çok güzel bir dizi yakında postunu da yayınlayacağım onu tavsiye ederim. Ne tür diziler izlemeyi seviyorsun onu da söylersen daha fazla dizi önerebilirim :)

      Sil
  2. Güzel bir diziye benziyor, Sevgiler :)(:

    aycinmutlu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, davetiniz için çok teşekkür ederim :) Bloğunuz çok cici bir tasarıma sahip, çok beğendim :) Yazılarınızı takip edebilmek adına bloğunuzu takibe aldım :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefa getirdiniz :) Güzel yorumunuz için çok teşekkürler :))

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın