5 Haziran 2015 Cuma

HEARTSTRİNGS - 2011 / Dizi Tanıtımı




 Merhaba, biliyorum verdiğim sözü tutamıyorum ama idare edin sizde :) Bu gün yine severek izlediğim bir yapımı basitten paylaşıcam.

 Müzikal konulu dizileri hep sevmişimdir. İşte bu dizi de müzikal konulu. Üniversite öğrencilerinden oluşan bir grup ,üniversitenin 100.yıl gösterileri için bir araya gelip müzikal oluşturuyorlar.
  Geleneksel müzik ile (kore müziği) modern müziği aşk ile birleştirip konuyu ele almışlar ve bence gayet güzel olmuş :)

Gelelim oyuncu kadrosuna ki baya güzel :




Bir Park Shine Hye dizisi , diğer dizilerini göre daha başarılıydı bence ( Pinokyo hariç) ilerleyen günlerde yazıcam )  yani bu rol ona daha çok yakışmış. Neyse bunu geciyorum ve bir diğer başrole geliyorum ki oda CN blue ' dan Yong Hwa , gelirken yanında Kang Min Hyuk 'u da getirmiş. Bu da diziyi sevmemin bir başka nedeni. Tamam, öyle bir CN blue fanı değilim fakat gerek şarkıları olsun gerek grup üyeleri olsun bende ki yerleri ayrıdır. :)


Başroller çok yakışıyordu, oyunculuk çok iyiydi ancak dizinin  başlarında adamın soğukluğundan diziden pek hoşlanmamıştım. Konunun başı çok uzatılmış gibi geldi ama sonradan gerçekten sevilmeyecek gibi değilmiş dedim. 2011 Yapımı olan bu diziyi izlemediyseniz mutlaka izleyin :)



2 yorum:

  1. Park Shin Hye'i You Are Beautiful'dan beri çok seviyorum her dizisini filmini izlemişimdir herhalde. Yong Hwa ile de çok tatlı bir çift olmuşlardı, sevmiştim bu diziyi de. Bu arada ben Ela, blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim. ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, memnun oldum : )
      Bende çok sevdim bu diziyi : )

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın