16 Haziran 2015 Salı

KORELİLERİN GÜZELLİK SIRLARI

Gerek dizilerde olsun gerek, k-pop kliplerinde , gerek yerli halkta Koreli vatandaşların yüzlerine baktığımızda parıl parlayan kusursuz ciltler göreceğiz.
Bunların sırrı ne?


  1. Genler 
Genlerden gelen bir özellik olan cilt yapısı  pürüzsüz ciltlerinin sırlarından biri. Genellikle ciltleri yağlı olmayan bir yapıya sahip bu yüzden de akne gibi problemleri pek olmuyor.  Ciltlerinin kuru olmasının yanı sıra ciltleri genellikle açık tonlarda bu da genlerden kaynaklanıyor (adamlarda ki genlerde neymiş arkadaş )

2.  Cilt temizliği

Evet bizde temizliyoruz cildimizi ama yeterli mi ? Yani  şöyle anlatıyım dürüst olmak gerekirse bizim halkımızın büyük bir kısmı yüzünü sabah kalktığında bir de akşam yatarken yıkıyor. Maalesef bu tamamen yeterli olmuyor .  Onlar türlü türlü toniklerle yüz temizliğine takviyede bulunuyorlar -ha bu da ne kadar doğru bilemedim- 

3. Estetik Ameliyatları

Bunu daha çok idoller yapıyor galiba ama halkında büyük bir kısmında da estetik varmış.   Estetikten kastım daha çok gözlerini büyütüyorlar, burunlarıyla biraz oynuyorlar filan ama bu bile bambaşka biri yapıyor . Adamlar bunuda da baya ilerletmişler hatta bunun üzerine çok dizi-flim çekmişler. (Barbie 'ye benzemek kolay mı ? )

4. Koruyucu Kremler

Yaşlanma karşıtı kremler bu kremlerin anası zaten KORE  . İnsanlar peynir ekmek gibi kullanıyorlar bu yüzden de yaşlanma belirtisi olan kırışıklıklar azalıyor gecikiyormuş. Bunun yanında güneş kremleri , normalde güneş kremleri yaz kış demeden dışarıya çıkarken kullanılması gerekirken maalesef bizim toplumumuzun büyük bir çoğunluğu buna pek dikkat etmiyor. Kore halkı yüzlerinin bembeyaz ve lekesiz kalmasını istediği için buna çok önem veriyorlar. 


Ve geldik en önemli ve en son unsura:

5- Makyaj

Zaten makyaj ürünlerinin başlıca üretimlerinin olduğu yerlerden  biride  Kore. Profesyonel makyaj hileleri ile de güzelliğin son aşamasını tamamlamış oluyorlar.  Yapılan makyajlar belli bir doğallık da yapıldığı için çok daha hoş duruyor abartılı gözükmüyor.



Bu dediklerim hem baylar hem bayanlar  için geçerli. Makyaj bile mi ,evet makyaj bile.  Bu şekilde bebek gibi bir yüze sahip oluyorlar.




12 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)) tam bloğa tası tarağı toplamaya gelmiştim baktım mesaj atmışsın :) ben gidiyorum ama seni sıkı sık ziyarete gelirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadii sen de mi gidiyorsun, yaprak dökümüne döndü ama :(
      Neyse canım sık sık bekliyorum hep gel :)

      Sil
  2. Merhaba ! Çok güzel bilgiler vermişsin, gerçekten korelile dış görünüşlerine çok önem veriyor ve bakımlarını hiç aksatmıyorlar diye biliyorum.

    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum ve seni takibe aldım, sen de bana uğrarsan çok sevinirim :)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Hoş geldiniz ben de uğrarım tabi ki :)

      Sil
  3. Merhaba,

    Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    Blog Adı: DJ Serhat Serdaroglu / Düğün DJ Hizmeti / Organizasyon
    http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Sürekli konuşulan bir konu, Korelilerin güzellik sırları yazın çok faydalı olmuş ama genler ve estetik konusunda bir şey yapamayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle yorumlardan birinde sormuşlardı sonra bende yazayım dedim : )

      Sil
  5. ya 20 yaşlarında süper güzeller ama sonra güzel değiller yaaa :) ama dizi oyuncuları bakmaya doyum olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belki o kimyasalların etkisi sonradan gösteriyor etkisini ama yine de güzeller bence :) Yani oyuncuların çoğu 30-40 yaşında ama maşallahları var :D

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın