23 Haziran 2015 Salı

Limonian High- End Touch Fondöten / Koreden Gelen Güzellik


Bir önceki yazımda Korelilerin güzelliklerinin sebebinden bahsetmiştim (henüz okumadıysanız buraya ) şimdi ise yüzlerinin pürüzsüz olmasının bir numaralı etkeni olan makyajla devam edeceğim.

  Limonian adlı marka  ,Kore'deki bakım ürünlerini bizimle buluşturmak için  Türkiye de de satış yapan Kore menşeili bir firma . Bu açıklamdan sonra sadede geliyorum , Limonian bana High End Touch 'u deneyip sizlerle paylaşmam için bir paket gönderdi.

Hadi gelin birlikte inceliyelim ;



Bu kutunun içinde geldi ama kutu mu onun içinde geldi o mu kutunun içinde geldi bilemedim. Aras kargonun marifeti . Bu kadar açık konuşmak istemezdim ama aras kargo beni her seferinde hayal kırıklığna uğratıyor.  Kutum kargo hasarına uğramış gibi değilde daha çok -bariz bir şekilde- açılmış gibi duruyordu. Bir değil iki değil her seferinde bana bu şekilde geldiği için rahatsızlığımı belirtmek istedim.

Neyse gelelim ürüne :








Ürünün dışardan görünümü böyle peki ürünün içeriği ;





Kapağını açtığımızda  bu görüntü karşılıyor bizi .








Ürünün kullanımı ise şu şekilde :


Yandaki düğmeye 3-4 kez basıyorsunuz ve döner başlıklı sünger aparatı yüzünüze badana yapar gibi uyguloyorsunuz :) 










Ayrıca süngeri çıkıp temizlenebilyor.


Ben bir haftadır ürünü kullanıyorum ve şimdi sıra 1 haftalık ön izlenimlerimi  sizlerle paylaşmaya geldi .



~ Ürünün kullanımını pratik. Açıkçası benim uzun süre makyajla uğraşıcak pek vaktim olmuyor iki dakika da yaptım yaptım deyse makyaj filan yapmadan evden çıkıyorum benim için artısı büyük bir özellik.

~ Kapatıcılığı orta derecede denilebilir. Normal bir fondöten kapatıcılığı beklememek gerek. Korelilerin yüzleri genellikle pürüzsüz olduğu için kapatıcılığının hafif olması normal diye düşünüyorum zaten benim yüzümde o kadar büyük problemler pek olmuyor. O yüzden de ben kapatıcılığından memnunum.

~ Kalıcılığı da orta düzeyde diyebilirim. Pudrayla sabitlemeniz gerekiyor.

~  Cildimde çok doğal durduğunu düşünüyorum ayrıca ürünün yalnızca iki renk seçeneği olduğu için cildime uymayacağını düşünmüştüm ama gayet güzel oldu.

   

  Yorumlarım buraya kadar, bu güzel ürün ile tanışmama vesile olan Limonian ' a çok çok teşekkürlerimi iletiyorum :)



                          Size limonian ile bir süprizimiz var !   Takip de kalın !     
       
                                 








2 yorum:

  1. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz : )
    Gelirim tabi ki "

    YanıtlaSil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın