5 Temmuz 2015 Pazar

Çekiliş Sonucu


Aslında  ben  tam 1 Temmuz gecesi çekilişi yaptım kazananı belirledim mail attım ancak önce kazanan benimle iletişime geçsin sonra kazananı blogda yayınlarım diye düşündüm ancak kazanan arkadaş bana geri dönmedi sonra ben çekilişi tekrar yaptım ancak yedek talihlimizde bana geri dönmedi. Artık anlayacağınız üzere irtibarım iki paralık oldu x_x
   Ve ümidi kesmiş bir şekilde üçüncü talihliye de mail attım ve bana  hemen geri döndü  :)

Kazanan : Sevda Hanım




Bu olaydan sonra nasip, kısmet  olayına gerçekten inanmaya başladım  x)


Neyse kazananı kutluyorum : ) Gerçekten isteyen birine gitmesine sevindim.



Görüşmek üzere : )

2 yorum:

  1. gerçekten büyük şans oldu benim adımada :)
    ilginize tekrar çok teşekkür ederim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Umarım severek kullanırsınız : )

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın