6 Temmuz 2015 Pazartesi

INFINITE GERİ DÖNÜŞ TEASERINI YAYINLADI



Infinite comeback albümü Reality 'nin tarihini 13 temmuz olarak belirlemişti ve yavaş yavaş resimlerle şarkıları bize öğretirken ansızın az önce Bad şarkısının teaserı geldi. Tam da ne kadar kaldı diye hesaplıyodum.Hala şokta olduğum için konuya nerden başlayacağımı şaşırdım biliyorum . Şimdi her şeyi teker teker açıklıyorum :

- Woollim Ent. (Infinite'nin şirketi ) geçen günlerde üstte gördüğünüz fotoğrafı yayınlayıp yeni albümün adının Reality olucağını açıkladı ve geçen 5 gün boyunca, her gün ; gece 1 gibi albümdeki şarkıları yayınladı.

-Şarkılarımız şu şekilde :

- Infinite betting
- Bad
- Foot Step
- Moonlight
-  Standing Face to Face

Teaser şu ana kadarkilerden çok farklı geldi ve tabiki muhteşem özelliklede Hoya' nın bir anda aynaya bakarken L olması , mest oldum resmen. Şu an daha fazla saçmalamadan sizi teaserla baş başa bırakıyorum ; )

Bol bol izleyin ! ♡♡♡♡♡♡♡

8 yorum:

  1. Süper bir haber bu comebackten haberim bile yoktu çok ihmal ettim bu çocukları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu bıraktın diye onları da mı bıraktın cık cık cık : ) Şarkıları gelince dinlemeyi unutma sakın !
      Seni de özledik ara ara böyle gel beni de ihmal edip arayı açma *_* ♡_♡

      Sil
    2. Gelirim böyle arada yorumsuz bırakmam, kurtulamazsınız benden :D evet ya onları da bıraktım gibi bir şey oldu dün şöyle eski şarkıları dinledim de özlediğimi fark ettim :D inşallah sung gyunun albümü gibi olmaz. Ben sevemedim onu :( halbuki çok beklemiştim ama bakalım.
      Özlecek kadar yer etmişim demeek, çok sevindim bak şimdi :)) bende özlediim seni

      Sil
    3. Sungyu'nun albümünün devamı gibi olucak diye duymuştum ama ben .
      Niye sevmedin ki :( Ben çok sevdim , baya da iyi tuttu albüm aslında.

      Tabi canım özletecek kadar yer ettin :D MV gelince yine konuşup albümün dedikodusunu yapalım :)

      Sil
  2. Teaser epey ilgi çekici..Baya ses getiren bir grup zaten.Bende takip edicem şarkılarını bakalım nasıllarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep böyle başlar, önce ilgini çeker merak edersin bir şarkılarını dinliyim dersin kendini kaybedersin , bende böyle böyle başladım. Yanii aramıza hoş geldin :)

      Sil
    2. Et tabi çingum kaçar mı böyle çocuklar ;) :D

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın