9 Temmuz 2015 Perşembe

İnfinite'den Yeni Bir Teaser Daha !




2 gün önce İnfinite ' nin comeback teaserını yayınladığını şuradaki yazımda heycanlı bir şekilde anlatmıştım. Albümde 5 şarkı olucağanı söylemiştim fakat woollim iki gün boyunca yine gece vakitlerinde bu albüme 2 şarkı daha ekledi, navera özel teasar yayınladı veeeeee bu gün az önce yeni bir teaser daha yayınladı. Bad bad bad girl diye bir melodisi var ki dilimden düşmüyor.

Bu videoda 360 VR tekniği kullanılmış. Bu bilgiye sahip olmadan izlediğim için videoyu izlerken ; ben telofonu hareket ettirdikçe videonun da hareket ettiğini gören ben ağzımın iki metre açılmasına engel olamadım. Şu an bile hala olayın etkisnden çıkamadım. Woollimin amacı biz inspiritleri  kalpten götürmek onu anladık zaten  ama neyse uzatmayacağım ve sizi video ile baş başa bırakacağım.


 izlerken ben :)








Teaserlar gelmeye devam ederse güncelleme yaparım ancak gelmezse 13 Temmuz da MV gelince yazısını paylaşırım, anyong  :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın