2 Eylül 2015 Çarşamba

BLOGUMUN 1. YAŞI HAYIRLI UĞURLU OLSUN !!!






Eveet bu gün o gündür ! Aslında bundan tam 1 yıl önce 24 Ağustosta sevgili blogumu kurmuş bulundum. Ancak bazı olaylar sonrası benim için blogumun asıl doğum günü kayıtlara 2 Eylül olarak geçti :D İYİ Kİ VARSIN BLOGUM - klişeleri yapmasam olmaz- Siz takipçilerimde iyi ki varsınız :D





Bu mutlu günümüzde de INFINITE beni ve blogumu unutmamış çiçeği kapmış gelmişler -sağ olsunlar-  :D

Ayrıca Sungjong'umuzun da doğum günü bu gün. İyi ki doğdun : )



Sonuç olarak siz takipçilerime tekrar sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum , birlikte nice nice yıllara inşallah... :)



8 yorum:

  1. Hayırlı olsun nice seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim : ) İnşallah, hep beraber :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun. Blogunuzla yeni tanıştım. Artık nice yaşalara diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hoş geldiniz :)
      Bende blogunuzla yeni tanıştım.
      Ayrıca BTS fanı olduğunuzu gördüm, vuruldum :) Infinite'den sonra en sevdiğim üçüncü gruptur kendileri :)

      Sil
  3. Tebrik ediyorum!! ^_^ Keşke hediye ile gelsem :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :D Bu yorum benim için en büyük hediye :)

      Sil
  4. İnşallah o günleri bende görürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah : ) 2.yıl,3.yıl hep birlikte görürüz İnşallah :D

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın