13 Eylül 2015 Pazar

INFINITE - REALİTY Albüm İçeriği (değerlendirmesi)



Herkese Merhaba : )

Geçen gün bir takipçim Infinite'nin yeni  albümünün (artık yenisi kalmadı ama ) içeriği hakkında bilgilendirme ve yorum yazısı istedi. Doğruyu söylemek gerekirse en başta saçma buldum, nasıl olur ki filan diye düşündüm sonra düşünürken bir anda cazip geldi ve aldım bilgisayarı elime, her ne kadar albüm yayımlanalı baya olsa da  Infinite'nin uzun süre yeni albüm çıkaracağını düşünmüyorum. Hem arkadaşımızı kırmamak hem de başka meraklıların merakını dindirmek adına yazıma başlıyorum.











Albümümüz toplam yedi şarkıdan oluşmakta :

1. Betting

Aslında bu sadece  intro . Şurada ki yazımda bunun piyano ver. düğün müziğim yapacağımı söylemiştim hani. İşte bu da onun normal ver.  : )






  




Bu da bir fanın piyano ile coverladığı bahsettiğim düğün parçam : )




2. BAD


Başlık parçamız bu yani albüm tanıtımlarını bu şarkı üzerinden yapıyorlar. Diğer şarkılarından farklı bir tür EDM ( elektronik müzik) eklemişler ve güzel olmuş tabii ki ^^
Bu şarkı ile all kill yaparak o hafta bütün ödülleri silip süpürdüler : ) 








3. Moonlight 


Hareketli bir parça ve benim albümde en sevdiğim 3 parçadan biri.





Şarkıları Türkçe Altyazılı olarak koymak daha iyi olur diye düşündüm :)



4.Foot Step

Bu şarkı da gerçekten güzel, favorilerimden. Sakin ve güzel bir şarkı.








5. Between me and you 

Albümde ki en sevdiğim şarkı bu gerçekten.Neden bu bilmiyorum ama ciddi ciddi bağlandım şarkıya : D








6. Love Letter

En sevdiğim ikinci parça : ) Şarkının sözleri benim için yazılmış, şaka değil : )



















7. Up To You


Ve son şarkımız. Bu şarkıda My  TOP 3 koleksiyonumun içinde : )









Kısaca bu albümdeki bütün şarkılar bana  hitaben yazılmış olup isteyenin istediği zaman kendi üstüne alınabileceği bir albüm. 





Yazım da burada son buluyor umarım faydalı olmuştur : )

Siz bu albüm hakkında ne düşünüyorsunuz ? En sevdiğiniz şarkı hangisi oldu ?







6 yorum:

  1. Reality Albümünden en çok Bad şarkısını dinliyordum sayende hepsine bir göz atmış oldum :) Bütün şarkıları çok güzel ama kulak aşinalığı işte en iyi şuan BAD geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da başta hangisi diye sorsalar hemen bad derdim ama çıktığı günden beri her gün 100 defa dinleyince böyle oldu : ) Doğrusu o zaman da me and you favorimdi. Nedense bana albümde ki en iyi parça o gibi geliyor : )

      Sil
    2. Şarkiların hepsi kaliteli, insan yüz defada dinlese sıkılmıyor :D

      Sil
    3. Doğru söylüyorsun : ) Yüz defa dinlesek de sorun olmuyor :D

      Sil
    4. Merhaba , ben de bir ara koreyle baya bi ilgileniyordum. Bu albümü daha önce duymamıştım :) yazısını yazman iyi olmuş :) blogunu izlemeye aldım bende beklerim

      Sil
    5. Merhaba, hoş geldin : )
      Beğendiyseniz ne mutlu bana : )
      Bakıyorum bende hemen : )

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın