22 Eylül 2015 Salı

MİM : Blogger Life



Yine bir mim !! Sevgili Bonghwang beni mimlemiş sağ olsun : ) Onun bloguna da bakmadan geçmeyin gerçekten yazılarını severek takip ediyorum. Ve ona çok teşekkür ediyorum :D

Şimdi gelelim mime :


Blogger denince aklınıza gelen 3 şey ?

Okuyucularım, kendim, blogum.

Kişisel blogları mı yoksa gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih 
ediyorsunuz?

Aslında hepsini severek okuyorum desem : ) Yeri geliyor kişisel blogları okuyorum, yeri geliyor moda blogları.. Yani hepsi benim için aynı kefede.

Blogger olmanızda etkili olan üç şey nedir?

* İçimdekileri birileri ile paylaşma ihtiyacı.
* Merak
Özentilik

Örnek aldığınız bir blogger var mı?

Genellikle okuduğum bütün blogları kendime örnek alarak okurum : ) Mesela bu mimin bana paslayan arkadaş da bunlardan biri :D (Aslında özellikle Hilal var diyebilirdim ama artık yok :(  Yazımı umarım okur o da çok değer verdiğim bloggerlardandı.)

Şuan ki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin?

Öğretmen 



Eveet bir mimin daha sonun gelmiş bulunuyorum umarım beğenmişsinizdir. 




Ben kimleri mimledim :

Bu mimi yapmayıp da okuyan sen ! Seni mimledim !

Sonra :

-Sevdanın zillisi
-Kahveyanı kitap
-Rakunseverin Yeri






19 yorum:

  1. http://bulanikbeynindunyasi.blogspot.com/2015/09/mim9-zorlu-sorular.html
    Mimlendin :) Umarım eğlenerek yazarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım hemen yapacağım :D

      Sil
  2. hemmencecik bir çırpıda yazmammııııııııııııııı
    http://sevdaninzillisi.blogspot.com.tr/2015/09/mim-blogger-life.html
    çok teşekkürler ilk mimim için canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim hemen bakıyorum : )

      Sil
  3. Blog açma konusunda bende de var biraz özentilik ve bolca merak :D Büyük bir zevkle okudum tüm gün bunu bekliyordum desem :)) Vakit geçsin diye film bile izledim :D Mimde belirtmemiş olsam da bende blog arkadaşlarımın bloglarını örnek alıyorum buna sende dahilsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hi hi :D
      Çoook teşekkür ederim hem mim hemde bu güzel yorumun için :D

      Sil
  4. Mimleme işini sizden öğreniyorum, çok jantiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimini yapmadın hala demi ? ~'▲'~
      Random play mimi bekliyorum bak !!! :D

      Sil
    2. kim je hee ben bu konularda çok cahilim, ney nasıl yapılıyor pek bilmiyorum, yardımcı ol bana :)

      Sil
    3. Tamam ne sormak istiyorsan , takılıyorsan sor bende söyleyeyim :D Mim yaparken soruları aynen yazacaksın cevapları kendine göre cevaplayıp başka birinden bu mimi yapmasını isteyeceksin : )

      Sil
    4. tamamdır, yapacağım ;)

      Sil
    5. http://korefenomeni.blogspot.com.tr/p/mim-random-play.html geç de olsa yaptığım random play mim için yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  5. Hemen yaptım mimi ^^ Teşekkürler unni :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık okudum çok güzel olmuş eline sağlık : ) Ama yorum yapamıyorum, yorumları devre dışı mı bıraktın ?

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın