5 Eylül 2015 Cumartesi

Mim : Random Play



Geçen gün tesadüfen bloglar arası gezerken Yoon Yo Mi adında bir blogla karşılaştım ve Infinite fanı olduğunu görünce de kan çekti derler ya, başladım yazılarını okumaya. Derken mimin olduğu yazıya geldi sıra ve bende mimi  beğendim değişik geldi ,kendi kendimi mimledim. 
 Mimimiz şu şekilde: Telefonunuzdan ya da bilgisayarınızdan,müziklerinizi açıyorsunuz. Karışık çala basıyorsunuz. Şarkılar random Siz soruyu yazarken hangi şarkı çalıyorsa sorunuz cevaplamadan önce şarkıyı yazıyorsunuz.

1. Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
 ( Kim Sung Gyu / Because )

İyiyim, sağ ol, sen ?  :D

2. Kendini nasıl tanımlarsın?
(Yoon Mirae/ Touch Love)

Güneşle karışık yağmurlu (?)

3. Bir erkekte hoşlandığın şeyler ne?
(Shinee / View)

Başta yakışıklı olması,
Hareketlerine dikkat etmesi,
Umursamaz biri olması.
Not: Myungsoo'ya benzemesi :b ( bu konuda şaka yapmıyorum)

4. Bugün nasıl hissediyorsun?
( Infinite / In the summer )

Bu gün gördüğüm garip rüya sayesinde oldukça garip. (Ama dinlediğim şarkı bir anda beni huzura erdirdi : )

5. Yaşam amacın ne?
( Infinite / Together)

Bende çok merak ediyorum desem :) ( bunu demeyeceğim tabii ki )
Mutlu, huzurlu, sağlıklı, sakin bir yaşam sürmek.

6. Yaşam motton ne?
( Kim Sung Gyu / Kontrol ) 

Bunu hiç düşünmedim ama Myung Soo'nun bir tane var benimki de o olsun :
Cape Diem : Anı yaşa !

7. Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
( Juniel - Yonghwa / Fool )

Bilemiycem :) 
Neşeli ama soğuk kanlı olduğumu aynı zamanda cimri ama cömert olduğumu ve gevezenin teki olduğumu düşünürler herhalde :) ( nasıl oluyor bende bilmiyorum )

8. Ailen senin hakkında ne düşünür? 
( Seo In Guk- Eunji / All for you )

Çenesi düşük, tembel, bu kızı kimse almaz galiba böyle :)

9. En çok düşündüğün şeyler nedir?
( Myungsoo ( L) / This Song For You )

Ay bir şarkı bu kadar mı denk gelir ?

Bu şarkıyı söyleyen şahıs :))
Gelecekte ne yapmam gerektiği,
Sonumuzun nasıl olacağı,
Bu gün mutfağın kimde olduğu,
Infinite ne zaman Türkiye 'ye gelir :) 
(Kafamda sadece böyle şeylerin olması ne kadar güzel değil mi ? )

10. 2+2=?
( FT Island / Hello Hello ) 

4 (?)

11. En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

( Ami - Dongwoo / 뼛속까지 아파 )

 


Sağ olsun, var olsun hep benim arkadaşım olsun :) 

12. Hayat hikayen nedir?
( Infinite / Last Romeo)

Şimdi efendim ben bu dünyaya gelmiş Last Juliet'im. Daha fazla konuşmama gerek yok herhalde. ( Henüz seksenlerime gelmedim o yüzden soru böyle gelince benimde cevabım böyle olur. ) 

13. Büyüyünce ne olmak istiyordun?
( Infinite / Between Me and You ) 

Küçükken büyüyünce uzun olmak isterdim uzun oldum, mesudum :)

14. Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürdün?
 ( Infinite / Together )

İyi ki hoşlanıyorum yada ne kadar yakışıklı, böyle galiba :)

15. Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
( Infinite / Betting piano ver.)

Bundan bir 3-4 yıl kadar önce herkesin düğün şarkısı my heart will go on olmuştu ve ben de bu ne böyle ya ama bende bu şarkıyı kullanacağım diyerek düğün şarkımı seçmiştim ( normalde bu şekilde moda olan şeylere gülerim ama sonraki bir zamanda o klişeyi mutlaka bende yapmak isterim) şimdi tekrar düşündüğüm zaman şu an dinlediğim şarkı (şarkı değil) olabilir dedim insanlar normalde romantik tarz da şarkı seçerler ama bu da güzel olacaktır : )  

16. Hobin, ilgi alanın nedir?
( Backstreet Boy / Something That I Already Know )

+ Müzik dinlemek,
+ Çeviri yapmak,
+ Blog yazmak,
+ Sohbet etmek,
+ Infinite ile ilgilenmek,
+ Dizi-Film izlemek.

17. En büyük korkun nedir?
(Nam Woohyun / When Love Comes )


18. En büyük sırrın nedir?
( David Archulate / Crush )

Öyle büyük bir sırrım olduğunu sanmıyorum ( OLSA BİLE NİYE BURADA İFŞA EDEYİM ?)

19. Şuan ne istiyorsun?

(Kelly Clarkson / Because Of You)

Ne istemiyorum ki ?
Allah'ın sevdiği hayırlı bir kul olayım ~
Günler hep mutlu geçsin ~
Akademik açıdan başarılı olayım ~
Biri bana mısır patlatsın ~
Infinite buraya gelsin ~
Myungsoo kocam olsun ~ (Çok uçtum
farkındayım.)
Sonumuz hayır olsun ~


20. Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
(Beast / Beautiful Night )

Sağ olsunlar, var olsunlar hep benim arkadaşım olsunlar :) 


Ben de 3 kişiyi mimliyim ancak isteyen herkes kendini benim tarafımdan mimlenmiş sayılabilir :)

Evet sonradan eklemelerimin sayısı ikiye çıktı : ) 
Son zamanlarda severek takip ettiğim bir blog :

* Bonghwang

Ve yine yeni tanıştığım yeni bir blog : 

* Korefenomeni







23 yorum:

  1. Koreli blog olunca kan çekmiş sahi seni :)
    Biri sana mısır patlatsın, demek mutlu olman bu kadar kolay, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle galiba : ) Herkes böyle olmalı :)

      Sil
  2. Çok güzel bir mimm! Yaparım ben bunu ama önce sıradaki mimleri hallediyim ;) Eglenerek yapacagima eminim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap , bekliyorum : )

      Sil
    2. Je hee bi şey sorucam, mimi biraz değiştirsem sorun olur mu?

      Sil
    3. Olmaz herhalde :) Fark etmez zaten benim aldığım blog da değiştirmiş yani kulaktan kulağa oyunu gibi bir şey oldu :D İşin eğlencesi de bu zaten :) Neyi değiştireceksin ? Merak ettim :D

      Sil
    4. Hahaha aynen biraz öyle oldu.. Soruların yarısını şarkı isimleri ile cevaplıycam. Fakat tembelliğim üstümde bu sıralar. Beni mimleyeli 4 gün olmuş bu süre ,1 haftayı geçmeden yayınlarım^^

      Sil
    5. Mim böyle yapıyor insanı : ) Ne zaman uygun olursan, o zaman yaparsın sorun değil
      yani : )

      Sil
  3. Gerçekten güzel bir mime benziyor :)
    Zevkle yapacağım! teşekkür ediyorum ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Şarkılarda güzel, mimde güzel, cevaplarda güzel eğlenerek okudum :D ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ve seni de mimliyorum : ) Artık yapmak boynun borcu :D

      Sil
    2. :D :D Zevkle yapacağım ve buda benim ilk mimim olma özelliğini taşıyor ^^

      Sil
    3. Daha güzel o zaman : ) Bekliyorum : D

      Sil
  6. Ehem, selam! :) Öncelikle nasıl lafa gireyim bilemedim. Malesef attığın yorumu daha yeni gördüm. İyi ki kendi kendini mimlemişsin ».« Her neyse, tanıştığımıza memnun oldum INSPIRIT kardeş :D Şimdi gidip biraz blogunu karıştırıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin : )
      Kendi kendimi mimledim,biraz rezilim : D Bende memnun oldum : )
      Umarım blogumu da beğenirsin : )

      Sil
    2. Son bir saattir blogumu okuyorum. Eğlendim :D Hatta baya kendimi gördüm :D Seninle detaylıca blog hakkında konuşmak da isterim ama buradan zor oluyor. Facebook ya da o tarz yerlerden mesajlaşabiliriz, arkadaş olabiliriz ^^

      Sil
    3. Çok sevindim : ) Olabilir, facebook var ama sadece Infiniteyi takip etmek için ve bir de çeviriler için falan kullandığım bir hesap,konuşabiliriz oradan : ) Bende arkadaş olmayı isterim :D Face de adın neydi ?

      Sil
  7. http://korefenomeni.blogspot.com.tr/p/mim-random-play.html geç de olsa yaptığım random play mim için yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de seni mimlemiştim ama sen çoktaaan yapmışsın bile :) ve çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim :D :c Senin ki daha güzel olmuş bence ;)

    YanıtlaSil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın