23 Eylül 2015 Çarşamba

Mim:Zorlu Sorular (?)



Sevgili Bulanık Beyin beni mimlemiş. Şu sıralar mim bereketi yaşıyoruz :D  Ben mimleri yapmaktan ve okumaktan zevk alıyorum, umarım sizde sıkılmıyor ve zevk alarak okuyorsunuzdur .

Başlıyorum o zaman :

Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?

Evet, herkesten helallik istememenin pişmanlığını yaşardım muhtemelen.


Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?



Yani bunun düşüncesi bile çok kötü Allah kimsenin başına vermesin. Tabii ki ikisine birden bakmaya devam ederdim, bir de benim büyüttüğüm çocuğun annesinin çocuğu da benim büyüttüğüm çocuk değil mi ? Hep beraber büyük bir aile olurduk.
Ama ister istemez güldüm nereden akıllarına gelmiş bu soru ?




Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarınız ve kanatlarını koparır mıydınız?

Bu soruyu anlayamadım, neden tatile gitmek için kelebek öldüreyim de ? ( Yine nereden akıllarına gelmiş bu soru ?)


Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

Yani biraz yerim görgü kuralı gereği. Deyse ayıp olur ! ( Annem öyle dedi :D )

Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)

Açıkçası o anki psikolojim zaten sevdiğim kişinin haklı olduğunu düşündürecektir. Bu yüzden tam yalan olmaz galiba ama yaparım galiba.



Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?


Çok şükür ailem beni çok iyi yetiştirmiş ama belki şu çenemi kapatmama biraz daha yoğunlaşsalarmış, olurmuş :D

Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırsınız?

O an gözüm ne görüyorsa :D Başta telefonum, bilgisayarım ve cüzdanım olur galiba. Daha büyük bir felakete sebep olacak, patlamaya meyilli  tüp tarzı bir şey varsa onu çıkartırdım.


Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz? 

Aslında kendi hayatımdan gayet de memnunum ama şöyle yapalım, ben kendim olayım ama Myungsoo'nun karısı olarak uyanayım, nasıl ? Tamam tamam ben yine iğrenç fangirle bağladım :D

Bu mimi de bitirdik çok şükür, alıma özel mimlemek istediğim biri gelmiyor nedense : ) Bu yüzden bu yazıyı okuyan sen, evet sen mimlendin lütfen çekinmeden bu mimi yap ! Blogun yoksa yorum kısmına da yazabilirsin !


Tekraren Bulanık Beyin'e çok teşekkür ediyorum ve yazımı bitiriyorum : )


Arife geceniz ve bayramınız mübarek olsun : )

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, çok sağol :D

      Sil
  2. Çok iyi bir yazı olmuş son soruda bir ideolun karısı olarak uyanma fikri acayip güzel geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım , beğenmene çok sevindim : )
      Aaaahhh aahhh :D Gerçekten öyle bir şey olsa, bir günlüüük :D Herhalde diğer fanlar beni yaşatmaz :D :d

      Sil
    2. Aslında çok komik bir kore dizisi olurdu bundan :D

      Sil
    3. Doğru söylüyorsun !!! Gerçekten güzel konu :D
      Koreli senaristlerle bir görüşüver ;D

      Sil
    4. Omo bende istiyorum. Tae'nin karısı olarak ama sonsuza kadarolsa olmaz mı?^^

      Sil
  3. Olur valla bana uyar , seni Tae'nin kadrolu karısı olarak atıyorum :D Benden de selam söyle : )

    YanıtlaSil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın