20 Eylül 2015 Pazar

She Was Pretty




Yeni bir dizi izlemeyeli baya olmuştu..derken bir anda bu dizinin tanıtımını gördüm. Baş rollerimizi yakın geçmişte kill me heal me dizinde izlemiştik. Her ne kadar diğer dizide adam çok dramatik bir şekilde 2.erkek tabirini verdiğimiz rolü oynasa da bu dizi de kaptı kızı diyebilirim.



Dizi daha taptaze 2 bölümcüğü yayınlandı sadece ama ben çok sevdim. Konusuna gelecek olursam;  Kim Hye Jin küçükken zengin bir ailenin güzel mi güzel kızı. Bir gün evlerinin yanına yeni birileri taşınır ve o evin çocuğu da bununla aynı yaşta tombul çirkin, insanlarla iletişimi zayıf bir çocuk, Ji Sung Joon.
 Sung Joon, Hye Jin 'nin dikkatini çeker ve onunla arkadaş olurlar ancak bir süre sonra Sung Joon ve ailesi taşınırlar ve kızın ailesi, kısa süre içinde iflas eder ve bu şekilde iletişimleri tamamen kesilmiş olur. İkisi de büyür ancak kız büyüdükçe güzelliğini kaybeder, iş bulamayarak rezil bir hayat yaşar.
SungJoon ise tam tersine yakışıklı havalı bir erkek olmuştur. ( Anlayacağınız sıkça karşılaştığımız bir klişe) Sung Joon, Hye Jin'nın mail adresini bulur ve ona buluşmayı teklif eder. Hye Jin ise ilk aşkı ile buluşacağı için heyecanlanır . Ve buluşmaya gider ancak ne görsün adam yakışıklı zayıf biri ve bunu tanımayıp yanında ki güzel kızın yanına gidince de kız oradan kaçar. Ve onun yerine gitmesi için çok güzel ve başarılı olan en yakın arkadaşını gönderir.  Arkadaşı  adama gerçekten aşık olacak mı ? Adam kızın kim olduğunu öğrenecek mi ? İkinci erkek olucak mı ? ( Bahsetmedim ama 2.adamın karakteri çok güzel) Hep birlikte izleyip görücez...
Yaaa işte durum böyle ama dizi güzel ilerliyor daha olaylar olaylar ama söylemiycem yeterince 1. bölümün tamamını anlattığımı düşünüyorum :D

Ranao' nun blogundan çaldığım, her izledikçe yorum yapma olayı bu dizi için geçerli olabilir, takipte kalın :D



14 yorum:

  1. Ooo işin içinde online yorum varsa belki izleyebilirim ama önce ilk 4 çıksın ;) Bu arada chatte okunmamış mesajların var ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ilk 4 önemli : D Ama izle : ) Bakıyorum hemen!!

      Sil
  2. Yeni bir dizi izlemeliyim, ne izlesem diye düşünürken senin postunla karşılaşmam :) konusunu çok beğendim, hemen başlıyorum bugün, çok teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende aynen senin gibi düşünürken bu dizi ile karşılaştım : ) Beğenmene sevindim, rica ederim ^^

      Sil
    2. İlk bölümü bitirdim ve gayet de beğendim, hemen ikinci bölümm :)

      Sil
    3. Çok sevindim : ) İzledikçe fikir alışverişi yapalım :D

      Sil
  3. Bilgisayarımda nedense Google+ ya girmiyordu son girdiğimde takip etmeyi unutmuşum bulamadım bloğu onra tabletten girmek aklıma geldi Google+ uygulamasından uzun uğraşlar sonucu buldum (๑•̀ㅂ •́)و ✧

    Yakın zamanda -bilgisayarımız hala bozuk- ben ve yorumlarım burada olacak! ( • ̀ω•́ )✧

    YanıtlaSil
  4. Kim je hee seni mimledim :)) Eğer yapmadıysan Bekliyorum yapmanı :) Blogger Life mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmadım, en kısa zamanda yapacağım : )
      Teşekkürler ^^

      Sil
  5. Ayy çok beğendim bu dizinin konusunu.Bir sonraki dizim bu olabilir bile :)
    Bu arada mimini cevapladım canım.Biraz gecikmeli de olsa:) Teşekkürler tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bozmazlarsa gerçekten güzel bir dizi. İzlemelisin bence de : )
      Hemen bakıyorum canım eline sağlık :D

      Sil
  6. fena dizi değil ama reva mı bu kıza, her şey tepe taklak, ne çekiyor... yani Ji Jung Soon da tuzu biberi oldu, psikolojik çökecek insan, neydi ne oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Ay evet , böyle düşünmemiştim kız gerçekten her dizi de dram olmasa bile dramı yaşıyor kendi içinde :D

    YanıtlaSil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın