7 Kasım 2015 Cumartesi

Mim: ...ne söylerdin ?

Sevgili kore fenomeni beni mimlemiş. Ve bende bu sayede sahalara geri döndüm :D
Mim bizden 'karşılaşmak istediğiniz kişiye ne söylerdiniz ?'  sorusunun yanıtını istiyor. Karşılaşmak istediğiniz kişi ; ünlü, ünsüz, yazar, müzisyen, deha, üstat, iş adamları…size kalmış. 

Karşılaşmak istediğim 3 insan var biri :

Myungsoo, blogumu takip edenler her yazımda adı geçen bu şahsı tanırlar :D Peki ben ona ne söylerdim..? Açıkçası hiç düşünmedim. Ne söylenir ki ? "Marry me " :D :D






Bir diğeri ise Hitler. Bu piskopatı görüp gerçek nedenini bulmaya çalışırdım. Gerçek nedenini ona sorardım. Söylenenler beni gerçek nedeni olduğuna inandıramıyor : )

 Diğeri ise SEN! Evet şu an yazımı okuyan sen !
Blogumu seviyor musun-sevdin mi ? Cevabını da yorumlar kısımına bekliyorum :D



                    

Ben kimi mimlemişim :

misslovebird
Merve



26 yorum:

  1. HAHahahhahahhah! Sonuna bayıldım. O zaman cevabımı veriyorum: blogunu zevkle takip ediyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim ♥ - ♥ Ben de aynı şekilde :D

      Sil
  2. Çok teşekkürler en kısa zamanda mimine karşılık vereceğim :) Bu arada bloğunu seviyorum :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :D Bekliyorum..Bende aynı şekilde :D

      Sil
  3. Güzel bir mimmiş bu, mimlenmesem de bir ara yapacağım! = ̄ω ̄= Blogun çok tatlı, en çok headera bayılıyorum. Çok sevimlii (´ヮ`)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de mimledim o zaman :D Yap sende mutlaka :D Ayyy çok teşekkür ederim ♥.♥

      Sil
  4. Omo, bence Hitlerle karşılaşma fikri biraz korkunç. Alman değilim sonuçta beni de öldürmek ister falan. Allah korusun. :DD Bu blog çok tatlı ve elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum :) Özellikle de teması yok tatlııııı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende biraz irkilsem de merak ediyorum :D Çok teşekkür ederim '♥_♥' Bende seni ve blogunu çok seviyorum :D

      Sil
  5. Oh be kim je hee deşarj olmana sevindim, aktif katılımlarını bekliyorum ;) Son sesleniş çok iyiydi, bu blog beğenilmez mi hiç!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer canım : ) Bakalım artık ne olur ben de bilemiyorum :D

      Sil
  6. Çok koreyle ilgilenmesem de arkadaşınıza özenmemek elde değil :) Çok sevimli olmuş :) Kişisel olarak çok hoşuma gıttı ama ben olsam sanırım yogunlukla makyaj malzemesı at içine derdim :)) Sans torbası ve ayna benimde favorım oldu :)
    Takibe aldım sürekli beklerim :)
    Balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı arkadaşınızın olması gerçekten çok güzel, denemenizi tavsiye ederim :) Bende istemeyi düşünmedim değil ki istedim sayılır ;) Kore kozmetik de çok ilerlemiş bir ülke sonuçta :D Bende :D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ayy bu güzel yorumlar.... ♥-♥

      Sil
  8. Sağol canım mimin için :) Aslına bakarsan Bollywood terapi de buna benzer bir konuyla mimlemişti beni.Ama bunun için ayrı bir başlık açabilirim :))
    Bloguna gelirsek çok samimi,içten ve tatlı buluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canım :D Aynı zamanda rica ederim ne demek ; ) Benziyor mu bilmiyorum görmedim o mimi : )

      Sil
  9. Wuuu sevdim we takipteyim ben de bir kore fenomeniyim mutlaka bloguma bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Gelirim tabii ki :D

      Sil
  10. Kim je hee nasılsa mimlere suskun kalamıyorsun diye mimledim yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala yapamadığım gerçeği ama dönüyorum :D

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Ahh sorma bende bilmiyorum :D Ama dönüşüm yakındır ! :D Sen de blogu değiştirmişsin hayırlı olsun :D

      Sil
  12. Zevkle takip ettiğim bir blog oldu çok seker
    Çok samimisin :)
    Hitler ile karşılaşmak gerçekten doğru söylüyorum aklımda son zamanlarda Hitler ile ilgili düşünceler.
    Gerçekten neden bu kadar psikopat olmuş çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim : ) İnsan bazen merak ediyor bununla ilgili bir kitap okudum ondan sonra daha da ilgimi çekti ama şu sıralar merakım dindi diyebilirim :D

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın