5 Şubat 2016 Cuma

MOORİM SCHOOL / Dizi Tanıtımı


  Merhabalar efendim ! Muhteşem geri dönüşümü gerçekleştiriyorum :D Biliyorum biliyorum çok boşaldım bu yüzden sizlerden özür diliyorum ama elden ne gelir :( Çok yoğun olmamla birlikte birazcık tembelliğim sayesinde uzun süre ara vermek zorunda kalsam sonunda buradayım mühim olan bu değil mi ? Bu meşguliyetimin arasında biraz kaçamak yaparak araya bir dizi sıkıştırdım ve bu gün sizlerle bu güzel diziyi paylaşacağım.

  Moorim School adında bir okul (üniversite) var, dizide ismini buradan alıyor zaten. Bir okul düşünün. Okulda normal bir üniversite eğitimi verilmiyor. Dövüş sanatlarının yanında size hayatı öğretiyor. Okulda hiç bir şey hazır olarak size sunulmuyor. Yattığınız odanın temizliği, tuvaletlerin temizliğinden tutunda yiyeceğiniz yemeğe kadar her şeyi siz yapıyorsunuz tabi bu yaptığınız işlerde öğreniminizin bir parçası, yeri geliyor bunlardan not bile alıyorsunuz. Okul böyle olur da herkes girebilir mi ? Tabii ki hayır. Okul dışarıdan insanlara bile gözükmüyor. Evet, işin iyice garipleştiği yere geldik.

                                                 

Yoon Shi Woo adında bir idol var. Bu çocuğu To the Beautiful You dizisini izleyenler hemen hatırlayacaktır. O zamandan beri çok severim kendisini. Dizide bir idolü canlandırıyor. Bir idol ama kendi ile ilgili sorunları yüzünden çevrisinde hiç kimse yok. Kulağındaki problem onu Moorim School'a sürüklüyor.
   

Açıkçası ben saçlarını ve oyunculuğunu çok sevdim. :D Başrol deki kız ile olan ilişkileri olsun genel olarak tavırları olsun çok beğendim. Hayalimde ki erkek rolünü oynamış sanki     -  
                       

                                           

      Shim Soon Duk  kör olan babasına bakmakla yükümlü bu yüzden gecesini gündüzünü part-time işlere harcayarak geçiriyor. (Bir Kore dizisi klasiği..) Üniversiteye harcayacak parası olmadığı için de çareyi moorim school' a gitmekte buluyor.
  Kızın  genel olarak kişiliği klasik kore dizilerindeki kızlara benziyor. (Cesur ama kırılgan) Genellikle diziyi izleyenler şu an için -(dizi henüz bitmedi) ikinci erkek olan Wang Chi Ang karakterinin taraftarı olanlar kızı pek sevmemişler. İtici ve çirkin bulmuşlar. Ama bence kesinlikle öyle değil. Sevimli ve güzel bir yüzü var ve oyunculuğunu da beğendim. Bilirsiniz ki -Infınıte hariç- yorumlarımı tarafsız yaparım. :D Ve bu kız benden geçer notu aldı.              

                                             

  Wang Chi Ang, annesi babasının metresi. (Ne kadar saçma bir cümle oldu. ) Babasıyla Çin de yaşamasına rağmen annesi Kore de yaşıyor. Ve görüşmelerine izin verilmiyor. Çin de çok büyük bir şirkete sahipler. Acayip zenginler yani. Hal böyle olunca da Wang Chi Ang şımarık bir çocuk olarak büyüyor. Aslında böyle olmasa da kişiliğini dışarıya bu şekilde yansıtıyor. Annesini de Çin'e götürmek için  babası ile bir anlaşma yapıyor.Anlaşmaları ve  Shim Soon Duk ile tanışması onu Moorim School'a sürüklüyor.

 


VIXX grubunda idolmüş zaten. VIXX grubunun Error şarkısına bir ara fena taksam da üyelerinin kim olduğunu bilmiyordum.Ancak adam gerçekten yakışıklı (Maşallah). Dizide de şımarık gibi görünse de çok şefkatli ve sevimli bir karekteri canlandırmış.Ariel diye başrol kızın peşinde dolaşması filan da çok sempatik geldi. Oyunculuğunu gerçekten beğendim.

                                                       


Okulun dekanın kızı. Doğduğundan beri okuldan çıkmamış. Ama kendi ile ilgili bilmedikleri var. Sert görünümünün yanında yumuşacık bir kalbi var.



Bu kızı da tuttum. Kız ikinci kız rolünde gibi görünse de öyle değil bence Yoon Shi Woo ile kardeş çıkacaklar. Ve ileride Wang Chi Ang 'a aşık olacağını düşünüyorum. Oppa oppa diye gezişi filan çok komikti. Umarım tahminlerim tutar.


Başrol çifti çok uyumlu bence aralarında ki bağlantıyı güzel kurmuşlar çok sevdim .

 

Onun haricinde genel olarak oyuncular arasında enerji çok güzel. Kısa kısa diğer öğrencilere de değinmeleri ayrı bir espri katmış. Ve bunu sıkmadan yapabilmişler.



Dizide gizliden gizliye entrikalar dönüyor.  Şu anda dizi beni sardı ama bu olayları nasıl bağlayacaklarına bağlı olarak değişiklik gösterebilir. :D  İzleyip göreceğiz. Ama bir şans verip izlerseniz beğeneceğinizi düşünüyorum.




Benden bu kadar diyip yazımı sonlandırıyorum. Sonunda bitirdim :D  Bu yazının başlığını 1 ay önce atmış bulunmaktayım. Lütfen bana çok kızmayın O.O

İzlediyseniz sizin görüşleriniz neler ? Benimle aşşağı da sohbet etmeyi unutmayın hepinizi çok özledim!
SEVGİLER ...

28 yorum:

  1. Müthiş bir geri dönüş olmuş :)) Bu diziye bayılıyorum ^^ Ellerine sağlık ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Bende çok sevdim bu diziyi : D
      Ay çok özlemişim ♡

      Sil
  2. Ellerine sağlık dizinin tanıtımını okurken birkez daha hatırladım o sahneleri :) Diziyi çok beğeniyorum ama şuanda pekte istediğim gibi ilerlemiyor. Geri dönüşüne gerçekten çok sevindim. Öxlemişin yazılarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim . Ama neden yoksa sende mi Wang Chi Ang taraftarısın?
      Bende çok özlemişim ♥♥

      Sil
  3. Hoş geldin, ben de takip ediyorum bu diziyi. Güzel tanıtmışsın ellerine sağlık bir de *onlar bence de kardeş dfvgbhnm*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum:D Sende hoş geldin :)
      Teşekkür ederim valla artık öyle çıkmazsa nereye bağlarlar bilmiyorum :D

      Sil
  4. Kim je hee, ne güzel anlatmışsın böyle!
    Severek izliyorum bu diziyi, yeni diziler arasında favorim yani ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ♥♥♥ Benimde öyle,doğrusu diğer diziler hakkında bir fikrim yok ama olsun :D -Mimin yolda :D -

      Sil
    2. hangi mim o bakimmm :)))
      Hoş geldin ki!!!, bombe giriş oldu :)))

      Sil
    3. Taa Aralıktan kalma artık herkesin unuttuğu ama aklımda olan http://korefenomeni.blogspot.com.tr/2015/12/mim-hayallerimin-ulkesi-kore-hakknda.html şu mim valla kusura bakma hep yapcam yapcam dedim kaldı :D Am a artık başladım yazmaya :)

      Sil
    4. unutmuşum hakikaten :) aman ne önemi var kim je hee, ne zaman müsait olursan ;)

      Sil
  5. Beynimi mi okudun ne düşündüklerimi ''çak'' ''çak'' diye önüme serdin bloğunu yakın zamanlarda bulmama rağmen çok çok beğendim benim de bir bloğum var ziyaret edersen ne mutlu olurum ... Ya ben o taraf tutamama işini hiç yapamıyorum maalesef kızlar arasın da bile seçim yapıyorum Moorim School'da okul dekanının kızını tutuyorum ve Wang Chi Angcıyım kızı öptüğü zaman gözlerimi kapatarak bilgisayarı yumrukladım neyse bu yorum çok uzadı çok çok sevimli ve başarılı bir yazı olmuş bu arada tekrar Hoşgeldin ^^ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha bende Wang Chi Ang'ı tutmuş halde buldum kendimi, baştan arielim dedi durdu ondan mı ne :)))

      Sil
    2. Ay çok teşekkür ederim çok sevindim :D Tamam ben onları da tutuyorum onlar ikisi bunlar ikisi mesut olsunlar. Wang Chi Ang vazgeçsin artık da üzülmesin yazık ya :(
      Neyse bu arada hoşbuldum ♥♥ Tabii ki seve seve ziyaret ederim :)

      Sil
    3. Zaten belli oldu çiftler de işte laf olsun :))

      Sil
    4. Yani bende ona göre tarafımı seçtim -her ne kadar tarafsızım desem de :D -

      Sil
    5. Ama okul dekanının kızı ile olacaklar bence ve de sanki o ikisini daha çok sevecekmişim gibi geliyorr ♥

      Sil
    6. Aynen öyle çiftler de ters köşe var zaten dekanın kızı ile yoon shin kardeş değil mi :)) şu ara yorumlarda spoiler veriyorum hep :)))
      Çiftlerin uyumu güzel olacak bence de şu lunar yılı da tam denk geldi :))

      Sil
    7. İşte bende onu diyorum :D Dekan kızı& Wang chi ang (kızın adı dekan kızı kaldı :D) Yon shi woo& shim soon duk böyle olmalı :D Bunda hem fikiriz herhalde :) Evet ya bunlarda zırt pırt tatil ediyorlar Türkiyeyi geçtiler valla :D

      Sil
    8. hahaha evet laz aklı gibi oldu yaa :)
      Aynı şeyleri diyoruz da nerden nasıl :))
      Bilmem ki, genelde bölüm bitmişleri takip ediyordum ee hayli ile anlaşılmıyordu, yenilere yeni yeni el atınca tatil kısımları denk geldi :)

      Sil
    9. Haha :D Valla en iyisi bitince başlamak.

      Sil
  6. Bir daha arayı bu kadar uzatma sakıın :)) Ben 9-10 gün yazmayınca stres yapıyorum :D

    Dönüşün muhteşem oldu yine aradığım şeyi yazdın :) Bu dizinin yorumunu bekliyordum birinden. Zamanımı boşa harcarsam diye riske giremiyorum hep böyle beğendiğim birinden yorum bekliyorum :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecburen giremedim birazcık :D Sen benim gibi olma :) Beğenmene ve işine yaramasına çok sevindim. Bence vakit kaybı olmaz -tabii ki her boşş boş dizi izlememiz vakit kaybı ama o ayrı ;D- izleyebilirsin ♥

      Sil
  7. Çok güzel konusu var kesinlikle izleyeceğim :).Çok güzel bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de izlemelisin ^^ çok teşekkür ederim : )

      Sil
  8. Moorim School'a Vixx Hongbin sayesinde başladım ama iyi ki başlamışım. Başı çok güzel gidiyordu ama bu haftalarda bozdu biraz sanki :( Yine de izlenmeye değer. Wang Chi Ang'ın hallerine bayılıyorum gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Herkes onun yüzünden başlamış' teorimi doğrulamış olduk :D Bence de birazcık bozma yoluna girdiler gibi de hadi hayırlısı :)

      Sil
  9. İsmini çok duydum bu yüzden izleyeceğim .
    Sende çok güzel anlatmışsın .
    Ya bu dizi listen ne de çok uzadı :(
    Hoş bir tanıtım olmuş :)

    YanıtlaSil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın