26 Mart 2016 Cumartesi

Mektup Arkadaşımdan Gelenler !!! (-İstanbul-)


Merhabalar efendim uzun bir aradan sonra yine ben :D Uzun zaman önce Sevgili Tuğçe'nin bloguna rastlamış bulundum ve blog yazısında mektup arkadaşı aradığı yazıyordu. Bende neden olmasın dedim ve bu şekilde tanışmış olduk. Aslında günümüzde mektuplaşma kavramı bize çok garip geliyor. Ve bir çok kişi için güven teşkil etmiyor ama bir tadına varırsanız bırakamayacağınız bir şey.   Sanırım mektuplaşmak için anlaştıktan bir hafta sonra benimde beklemediğim bir hızla mektubu(paketi) gönderdiğini söyledi. Her ne kadar Ptt sağ olsun bana biraz zorluk yaşatsa da elime ulaştı :) Aslında bir ayı geçti elime ulaşalı ama ben ancak yazısını yazıyorum ve onun paketini yeni gönderdim sayılır. Bu durumdan gerçekten utanıyorum ve ondan özür diliyorum.Aynı zamanda Tuğçe'ye çok da teşekkür ediyorum.  Onun blogunu da ziyaret etmeyi unutmayın.






  

Çok güzel bir paket hazırlamış gerçekten, özellikle de mektup da ki küçük detaylar çok hoşuma gitti .




Tekrar tekrar teşekkür ediyorum umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Siz mektuplaşma konusunda ne düşünüyorsunuz ? Benimle mektuplaşmak isteyen ?

12 yorum:

  1. Ayy ne güzel ya >.< Biz de Merve-san'la kartpostallaşacaktık ama dersler yüzünden evden çıkacak vakti az buluyorum, gönderemedim bir türlüü :/ Acaba biz de mi mektuplaşsak? Mektup daha sevimli gibi geldi ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartpostallaşmak da güzel tabii ama mektup daha samimi geliyor bana :) Hele yanında minik hediyelerle unutulmaz oluyor gerçekten. Bence denemelisiniz. Senin sınav ne alemde ? Soramadım bir türlü :)

      Sil
  2. Ne hoş bir şey bu yaptığınız. Şuan çok özendim ben de mi yapsam böyle bir şey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli ve hayatın boyunca unutamayacağın bir şey bence bir şans vermelisin : )

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hahaha :) Neredeyim bende bilmiyorum, inşallah dönüşüm muhteşem olacak ama :)

      Sil
  4. Sizi blog keşif etkinliğinden takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekraren hoş geldiniz, bende szin blogunuzu takip ediyordum zaten : )
      Sevgiler..

      Sil
  5. Wow yapmak istediğim :) Benim yerime doya doya siz yapın. Ben de İnşallah yazın katılcam size :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah seninle de yapmak isterim böyle bir şey :)

      Sil
  6. Zelihaa*-* Şimdi görmek nasip olduu çok sevindim ve mutlu oldum beğendiğin ve paylaştığın için.Teşekkür ederim :) İkincisi çok yakında yolda inşallah *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl :) Sende beni çok mutlu ettin ^.^ Merakla bekliyorum :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın