28 Mayıs 2016 Cumartesi

Lucky Romance

               



Herkese merhaba :) Yazın gelmesiyle benimde dönme vaktim geldi diye düşünerek sizlere güzel bir dizi getirdim. Baş rollerini çok sevdiğim iki ismin oynaması ayriyeten konusunun da farklı olup oyuncuların karakterlerine uyacağını düşündüğümden bir izleyeyim dedim ki.. çok beğendim.


                           

Bo Nui adındaki bayan baş rolümüzün küçüklükten beri çekmediği kalmamış bir nevi lanetli çocuk gibi bir şeymiş.  Dokunduğuna zarar veriyor çevresindeki insanlara da kendi bahtsızlığını bulaştırıyormuş. Annesi babası ve kardeşi bunun gitmek istediği bir konser için bilet almaya giderken yolda kaza yapıyorlar, annesini ve babasını kaybediyor. Kız kardeşi ise ameliyata alınıyor ancak durumu baya kötü, ne yapacağını şaşıran Bo Nui ağlarken bu sırada bir şamanla karşılaşıyor. Şaman ona bir takım şeyleri yaparsa kardeşinin kurtulacağını söylüyor dediğini yapıyor ve kardeşi yaşamaya devam ediyor ancak bitkisel hayatta. İki yıl boyunca kardeşinin hastane masraflarını, kirasını ödeyebilmek ve yaşamını devam ettirmek için türlü türlü işte çalışıyor iki yılın sonunda kardeşinin doktoru artık umudu kesmesini söylüyor bunu duyan  Bo Nui tekrar şamana gidiyor ve şaman ona kaplan yılında doğmuş bir erkekle olmasını söylüyor. Eğer bulursa kardeşinin kurtulacağını vadediyor. Kadın aynı zamanda iki yılını tılsımlara garip batıl inançlara, fallara inanarak yaşıyor. Öte yandan Soo Ho adındaki erkek baş rolümüz büyük bir oyun yazılım şirketinin patronu. Anlıyoruz ki o da küçükken sorunlu bir çocukluk geçirmiş ve psikolojik sorunları var. Bilmem kaç IQ 'lu çok zeki olduğuna özellikle vurgu yapılmış. Zeki olmasının yanında bir o kadar da huysuz. (Ama gerçekten adamın oynadığı karaktere bayıldım.  Hem adam iyi oynamış o karakteri hemde senaryo iyi kurgulanmış.) Bu iki insanın yolu bir şekilde kesişiyor -çünkü adam kaplan yılında doğmuş :D - Bunun yanında iki de yan baş roller var ki onlarda diziyi ilginçleştireceğe benziyor. Ayrıca yan roller de diziye renk katmış. She was pretty dizisini izlediyseniz onun gibi bir ofis ortamı var. Orada ki yan rolleri de ben baya sevmiştim bunu da ona benzettim.

                          
                       
Dizi baya eğlenceli bir romantik komedi. Henüz iki bölüm yayınlanmasına rağmen izlerken baya eğlendim. Benden geçer notu aldı . Özellikle bölüm sonlarına dizi de bize göstermedikleri ufak sayılan ama önemli ayrıntıları -flashback şeklinde- eklemişler, o çok hoşuma gitti. Muhtemelen bütün bölümlerin sonunda da olur. Dizinin  güzel devam edeceği kanaatindeyim. İzlemenizi tavsiye ederim. Sizde izlediyseniz yada izleyecekseniz benimle görüşlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.
Sevgiler...

NOT :
Güncellendi : Adamın hali tavırları beni benden aldı.Karakter çok sevimli ve zor bir rol aslında ama aktörümüz gerçekten güzel oynamış ve de hakkını vermiş.Şu ana kadar izlediğim diziler arasında gelmiş geçmiş ikinici en iyi  karakter seçiyorum .(Benim için birincisini çok yakında yayınlayacağım en'ler serisinde açıklayacağım.) Ayrıca adamın bir de kankası var ki değinmeden geçemeyeceğim sırf onun için bile izlenir  bu dizi .

Şuraya iki replik - belki spoili - sıkıştırıp gidiyorum. ( Demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız )







                 

6 yorum:

  1. Ay ben sevdim bu diziyi. Koreantürk de görüyordum da ne olduğunu bilmediğim için elim gitmiyordu izlerim ki ben bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de izle kaliteli bir yapım olmuş. Hatta izledikten sonra gel de çekiştirelim :D

      Sil
    2. İZLEMEYE BAŞLAYALI ÇOK OLDU -YAZIYI OKUDUKTAN SONRA HEMEN BAŞALIM- BEN ÇOK SEVDİM YAA (caps açık kalmış :P)

      Sil
    3. Bende çok sevdim, bölümler ilerledikçe adamın tavırları beni bitiriyor. Reply 1988 ' den sonra çok fena bağlandım kendilerine :D - izlemediysen o diziyi de tavsiye ederim -

      Sil
  2. Dahinin hallerini çok merak etmiştim bu dizide 😂😂😂
    Ne güzel yorumlamissin, replikler de çok güzeldi kalemine sağlık 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkürler :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın