30 Temmuz 2016 Cumartesi

Yağlı Ve Karma Ciltler İçin Cildi Güzelleştirecek Doğal Maske






Yine uzun bir aradan sonra herkese selamlarımı ileterek yazıma başlamış bulunmaktayım. Deneme yanılma yöntemleriyle bulmuş olduğum maske tarifini sizlerle de paylaşmak istedim.
 Biliyoruz ki Koreli hanımefendilerin (hatta beylerinde) ciltleri her daim güzel ve bakımlı.Bende neden benim öyle bir cildim olmasın, özellikle doğal yollarla bunu nasıl elde ederim diyerek uzun yıllardır kendi yaptığım veya hazır aldığım çeşitli maskeler denedim ancak sonuç çoğu zaman istediğim gibi olmadı.. Bu son denememe kadar...

Malzemeleri sayıyorum :

+ 1 yemek kaşığından biraz az un
+ 2 yemek kaşığı süt
+ 2 çay kaşığı bal
+ 1 çay kaşığı türk kahvesi (isteğe bağlı)

Saydığım malzemeleri bir güzel karıştırıyorsunuz. Maskenin kıvamı ne çok katı olacak ne de çok sıvı, akışkan kek hamuru gibi bir kıvam yakaladıysanız tutturmuşsunuz demektir.
Maskeyi göz çevresi haricinde tüm yüzünüze sürün ve yaklaşık 15- 20 dakika boyunca yüzünüzde bekletin. Yüzünüzde kuruyup, plastik gibi anlatmayı beceremesem de farklı bir doku oluşuyor, işte  o doku maskeyi çıkarma zamanı geldiğine delalettir. Yüzünüzü soğuk suyla yıkayıp temizledikten sonra açılan ve temizlenen gözeneklerinizi toniğiniz  varsa tonikle yoksa bir o kadar etkili olan gül suyu ile yüzünüzü toniklerseniz daha iyi bir sonuç alırsınız.











Gelelim maskenin faydalarına :
- Cildi temizleyerek nefes almasını sağlar.
- Bal sayesinde nem verir.( Eğer yüzünüzde tüylenme problemi varsa balı azaltabilirsin çünkü balın tüyleri besleme etkisi de vardır.)
- Uzun ve düzenli kullanımda siyah nokta ve akne problemine çözüm olur.
- Yağlanmayı azaltır.

20 yaş altı için ayda bir yada iki kere, üstü içinse haftada yada iki haftada bir kullanmanızı tavsiye ederim.
Eğer bu saydığım malzemelere alerjiniz varsa bu maskeyi yapmak sizin için yararlı olmayabilir.
Cildiniz hassasa önce eliniz de deneyerek test etmenizi öneririm.

Tamamen benim cildime iyi geldiği için 'öneri amaçlı yazmış olduğum bir yazıdır'  umuyorum sizinde cildinize iyi gelir, şifa olur.

Eğer denerseniz sonuçlarını benimle paylaşmaktan çekinmeyin. Yeni tariflere de açığım önerilerinizi bekliyorum : )




6 yorum:

  1. Şu sıralar fakirliğimden ve daha sağlıklı olduğunu anladığımdan doğal malzemelere saran biri olarak mutlaka deneyeceğim. :) Karma ciltler için o kadar az tarif var ki yada ben mi blamıyorum bilmiyorum, görünce çok sevindim. :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma ciltler için maske bulmak bence de zor, benimde karmadan yağlıya dönük bir cildim var. Çoğu hazır maske işe yarasa dahi devamlılık istediği için aşırı bir bütçe gerektiriyor ki açıkçası bir çoğuda istediğim etkiyi yaratmıyor. Umarım senin cildinde de işe yarar ama devamlı kullanmanı tavsiye ederim. Denedikten sonra da sonucunu benimle ve diğer okuyucularla paylaşırsan sevinirim : ) İnşallah güzel sonuçlarla dönersin sevgiler :)

      Sil
    2. Benim de karmadan yağlıya dönük bir cildim var ve umarım işe yarar. Arada bir deneyeceğim :) Daha sık kullandığın maskelerin bloğunu atarsan ya da koreden sipariş ettiğin şeyleri atarsan sevinirim :)

      Sil
    3. Yağını alıyor cildinin ve temizliyor öyle aman Allahım dedirtmese de büyük oranda faydasını gördüm umarım sende de işe yarar :) İnşallah daha güncel olup paylaşmaya çalışacağım :)) Teşekkürler güzel yorumun için :))

      Sil
  2. Fotoya koptum kim je hee öncelikle... vay maskeni de yapmışsın, helal sana 😉 ben de karma cildim, bi denerim, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hih hihi, özenle seçtim :D Bence de helal bana, sonunda tutturdum en azından benim cildimde işe yaradı :D Dene bakalım inşallah şifa olur,rica ederim <3

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın