16 Ekim 2016 Pazar

Tonymoly Tomatox Magic White Massage Pack/ Asya Tarzı Kozmetik



 Merhabalar efendim, bir önceki yazımı hatırlarsınız koreden alışveriş hakkında bazı konulara değinmiştim. Size önerdiğim sayfalardan biri olan Asya Tarzı Kozmetik sayfasının Tonymoly markasına ait beyazlatıcı ve nemlendirici maskesini deneyimledim. Sizlerden de merak edenlerin merakını gidereceği bir yazı olmasını umuyorum.

 Öncelikle sayfadan bahsedecek olursam, özellikle Kore ya da Asya da ün kazanmış markaların ürünlerini getirerek satış yapıyorlar. Kendileri, sattıkları ürünler gibi çok tatlı ve samimi insanlar :)  Genel olarak paylaşımlarını incelediğimde başka insanların da böyle düşündüğünü görmüş oldum. Her ürün hakkında da yeterince bilgi sahibi olduklarını düşünüyorum bu yüzden size iyi bir şekilde yardımcı olacaklardır.

                         
      Bu sevimli not bile ilgilerinin bir kanıtı bence.   
 Çalışma şekilleri ise şöyle; Onlarla iletişime geçerek satın almak istediğiniz ürünü söylüyorsunuz, onlar da ürünün gelme süresi olan 15-25 gün içerisinde ürünü temin edip size ulaştırıyorlar. Bunun yanında sayfanın iki güzel yanı var; ilki fiyatları uygun. Başka sayfalarla kıyasladığım zaman kısmen en uygun fiyatla satanın onlar olduğunu gördüm. İkincisi ise kapıda ödeme var. Benim için çok bir şey fark etmese de biliyorum ki bir çok insan bu özelliği arıyor. Şu dönem de zaman zaman tatsız olaylar yaşandığından dolayı gördükten sonra parasını ödemek elbette daha mantıklı geliyor.Ancak sayfanın paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla bir çok insan iyi niyeti kötüye kullanarak önce tutarı fazla olan ürünleri sipariş edip sonra ürün ellerine ulaşmak üzereyken "üzgünüm alamam iptal edin, ailem izin vermedi" gibi sebeplerle insanları mağdur etmişler, ben bile sadece okuduğum zaman kötü oldum bir de onları düşünün ve emin olduktan sonra sipariş verin.
                             

                        
 Ürüne geçeyim artık Tonymoly Tomatox Magic White Massage Pack :
Cildi beyazlatma, nemlendirme, arındırma, koruma özelliklerini size vaat ediyor içindeki meyve özleri ve diğer karışımları ile de bu vaatlerini gerçekleştirdiğini söylüyor.
                       
                           
Öncelikle ambalaja bayıldım. Sayfadaki tüm ürünleri sadece ambalajı için bile alabilirsiniz. Annem gördüğünde dedi ki "sen bunu bana ver bundan iki üç tane daha alalım biblo yapalım. Millet nar koyuyor bizde domates koyarız"  :D :D

Kapağını açtığınız da ise sizi aşağıdaki resimde ki gibi bir manzara karşılıyor.
         
            
  İçinden size yardımcı olacak tatlış bir de spatula çıkıyor.

Peki nasıl kullanılır?
 Cildinizi temizledikten sonra ürünün yanında gelen spatulası ile uygun miktarda tüm cildinize uygulayıp, 1-2 dakika boyunca masaj yaparak tüm cildinize yayın. 5-10 dakika bekledikten sonra ılık su ile durulayın. Haftada 2 veya 3 kez kullanımı uygunmuş (Bence bir ya da iki yeterli olacaktır).
 Kullanım talimatlarına uyarak maskeyi yüzüme uyguladım. Ve özellikle burun kısmına biraz fazla masaj yaparak uyguladım ki peeling etkisi yapsın, gerçekten de öyle oldu. Yüzümü yıkadıktan sonra cildimin tonu gerçekten açıldı ve özellikle siyah noktalarım neredeyse kayboldu.
 Ama o kayboluş çok uzun sürmedi sadece rengini açtığı için yok olmuş gibi gözüktü galiba. 1 saat kadar sonra yine belirdiler ama gözeneklerimin içinin boşaldığını fark ettim ( belirgin olan siyah noktalar yoktu). Bir sonraki kullanımım da önce burun bandı kullandım, burun bandı  siyah noktaları üste çıkardı sonrasında maskeyi kullandım, gerçekten gözle görülür bir sonuç elde ettim. Ürün vadettiği gibi tonunuzu yavaş yavaş kullandıkça açıyor. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve etkisinden memnunum. Böyle bir ürün arıyorsanız bu ürünü bir deneyin derim. Bunun yanında cildime vadettiği nemi de verdi. Özellikle kullandıktan hemen sonra cildim yumuşacıktı ve bir iki gün korudu nemini. Ürünün siyah noktalarla ilgili bir vaadi olmamasına rağmen, siyah noktalarıma da çok iyi gelmiş oldu böylece ekstra bir özellik deneyimlediğim için daha da memnun kaldım. Son olarak hafif ve hoş bir kokusu var ;)

Kısaca ürünü ve sayfayı sevdiğimi yeterince gözünüze soktum sanırım :D Asya Tarzı Kozmetik sayfasından alışverişlerim devam edecek diye düşünüyorum.  Siz de bu ve diğer ürünlere bakmalısınız : )
Asya Tarzı Kozmetik sayfasına da teşekkürlerimi ileterek yazımı burada sonlandırıyorum .
Sevgiler ♡

18 yorum:

  1. Bende böyle bir sayfa arıyordum baktım gerçekten çok tatlı ürünler ,bb krem almayı düşünüyordum evime dönebilirsem inşallah bu sayfaya bir bakayım tekraren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bak güzel tatlı ürünler var :)

      Sil
  2. Yine sen ve senin gibi güzel olan bir yazı daha ♡♡ Kore kozmetigi çok iyi zaten Türkiye de satılan bir çok üründe Kore menşeili ve oldukça iyi sen önerdiysen birde buna bakmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum bu konuda zaten fark yaratıyorlar,teşekkür ederim güzel iltifatlar için :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sende olmasan yalnızlıktan ölüp gideceğim :))

      Sil
  4. Sırf o domates görünümlü kavanoz için bile alınır o ürün yahu, bayıldım, hasta oldum <3
    Bu yayın bana çok faydalı oldu, çok teşekkürler. Ben alırım ki bir ara bundan ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet adamlar ambalaj konusunda çok iyiler. Faydalı olduysa ne mutlu bana :))

      Sil
    2. Yorum attım cevap vermeni bekliyoruuuum :))

      Sil
    3. Cevap verdim bütün yorumlarına :)) Takipte ve sevgiyle kal ♥

      Sil
    4. İnstagram üzerinden mi ulaşıyoruz bu adamlara? Türkiye aracılıklı mı? Azıcık daha detay alabilir miyim lütfen Kim? :) Sevgiler...

      Sil
    5. @asyatarzikorekozmetik instagram sayfaları canım : ) Türk sayfası ama aracılar orjinal kore kozmetik markalarının ürünlerini daha uygun fiyata daha az uğraşarak sahip oluyorsun sayfanın olayı bu. Ürünü asıl firmadan sipariş ediyorlar gelmesi 15-20 günü buluyor. İnstagramdan dm atıp bir de benim gönderdiğimi söylersen blog olarak ya da ismimle (bu arada ben Sevgi :)) daha çok yardımcı olacaklardır :))

      Sil
    6. Çoook teşekkür ederim Sevgi'ciğim :*

      Sil
  5. Son paylaştığın yazıyı okudum ve bir de bunu okudum. Ben de tam Kore'den alış veriş siteleri bakıyordum senin blogunu gördüm. Son bloğunu galiba 27 ocakta atmışsın ve okuyucularının azaldığını paylaşmadığını söylemişsin. Ben blogunu yeni keşfettim. Diğerleri de keşfedecektir ve rica ediyorum senden devam et yazmaya :) Başka kore fanı olan arkadaşlarım var onlar mutlaka bulmuştur bloğunu ama ben onlara yine de bloğunu önereceğim. Blogunun takipçi sayısı bence çok iyi sakın bırakma bu kadar takipçi boşa gitmesin bunda bile bir emek var unutma. Ayrıca bu domatesli şeyin etkisini hala görüyor musun? Yoksa cildin kötüleşti mi ? Siyah noktalarım bende de var, çok büyük değiller. Sende işe yaramış bende de işe yarayacaktır ama benim sivilcelerim var bir sorun olur mu? Daha fazla sivilcemin çıkmasını hiç ama hiç istemiyorum. Bu arada cilt tipini de söyler misin? Lütfen cevap ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim çook mutlu etti beni yorumun ♥.♥ Maalesef ki yoğunluktan güncelleyemedim blogumu o yüzden de haliyle bloga gelip gidenlerde artık eskisi gibi olmadı bu yüzden biraz hayıflandım elbette ki takipçi sayımı küçümsemedim yada tamamen bırakmak gibi bir düşünceye girmedim sizler gibi okuyucularım için de devam ediyorum yazmaya :)) Tekrar teşekkür ediyorum moral verdin bana ♥
      Maskeyi hala kullanıyorum hiç bir kötü etkisini görmedim. Eğer siyah noktaların küçükse sende de işe yarar diye düşünüyorum bimde satılan siyah nokta bantları var onu kullanıp arkasına bunu masaj yaparak cildime uyguladığımda faydasını gördüm baya :) Cilt tipim karmadan yağlıya dönük. Sivilcelerin şu an aktifse bence geçmesini bekle sivilceler özellikle de iltihaplıyken bu ve bunun gibi maskeleri kullanma derim hiç bir şey cildine sürme onun yerine antibiyotikli kremler sivilcelerine iyi gelecektir. Bu maskeyi de normal kullanım için tavsiye ederim vaatlerini yerine getirdiğini düşünüyorum. Umarım sende fayda görürsün :))

      Sil
    2. Cildiyeye gidersem krem vereceğini düşünüyorum onu kullandıktan sonra bunu alırım. Yanıtın için teşekkürler :) Ayrıca bloğun çok şeker <3 Rengi falan çok tatlı. Başarılar!

      Sil
    3. Evet muhtemelen dediğim kremlerden verir,alırsan benle de paylaşmayı unutma :) Rica ederim tabii ki yanıtlayacağım, iltifatların için ben teşekkür ederim ! <3<3

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın