26 Ocak 2017 Perşembe

Shopping King Louie


İlgili resim


Merhabalar sevgili okuyucularım :) Geçtiğimiz yılda izlediğim en güzel dizileri dinlediğim en güzel müzikleri kısaca 3 yıldır bir türlü yazamadığım 'en iyi bulduklarımı' sizinle paylaşma kararı aldım. Seri halinde yazmayı düşünüyorum bu şekilde bir yılı daha bitiririz herhalde :D
 O halde ilkiyle başlayalım:

Louie adında ki baş rol oğlanımız acayip zengin bir ailenin tek varisidir. (Şaşırdık mı ? Hayır, klişeler dizide bol bol ama tadında  ) Ancak anne ve babasını küçük yaşta kaybetmiş ve büyükannesiyle yalnız kalmışlardır. Büyükannesi ise bitecik  torununu gerçekten çok sever ve aşırı aşırı derecede değer verir bu yüzden onu yurt dışına gönderir çünkü  Kore'de kalmaya devam ederse onun da başına bir iş geleceğine inanır.




Louie yurt dışında en güzel şartlarda büyür ve en büyük tutkusu ise alışverişdir. Bu olayı dizi bitene kadar öyle güzel anlatmışlar ki gerçekten bayıldım.


 Ancak büyükannesi şirketin işlerinden yorulmuştur ve artık yerine torunun geçmesinin doğru olduğu düşüncesiyle torununu Kore'ye çağırır ve her şey böyle başlar. Büyükannesinin korkusu doğru çıkar. Louie Kore'ye dönüp eve büyükannesinin  yanına giderken bir kaza olur ve Louie ölür, daha doğrusu çevresindekiler onu öldü sanır.. 


 Öte yandan Ko Bok Shil adında ki baş rol kızımız ise ıssız bir köyde sadece doğal yollar ile yetişmiş, buzdolabı bile olmayan bir evde büyükannesi ve kardeşi ile birlikte büyümüş. Bir gün  Haylaz kardeşi evden kaçarak Seul'e(Kore'nin merkezine) gider. Bok Sil de parasız pulsuz yol bilmeden onu aramaya çıkar ve ikilinin yolları bu şekilde karşılaşır.
Gerisini ise siz izleyin diyerek anlatmıyorum :)

Bayadır böyle samimi bir dizi seyretmemiştim( Bu dizi yayınlandıktan sonra arkasına baya güzel dizilerde yayınlandı yazıları gelecek inşallah) İçinizi ısıtan oyunculuklarla ve senaryoyla geçtiğimiz yılın enlerine girdi bence.



Böyle sıcak tatlı dediğim dizilerin sonları artık sıkıyordu ancak bu dizi öyle olmadı son dakikasına kadar çok güldüm eğlendim.


Oyunculuklar gerçekten mükemmeldi yan rollere kadar hepsini ayrı ayrı sevdim zaten başrol de ki beyimizi çok severim bilirsiniz:)





Mimikle replikler filan... 


 Eğer tatlı bir aşk izlemek isterseniz bu dizi önerimdir, ayrıca dediğim gibi yüzünüzden gülümseme de eksik olmuyor eğlenerek izlersiniz.

Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın der ve giderim başka bir yazıda görüşmek üzere :))




11 yorum:

  1. Çok güzel tanıtmışsın canım ellerine sağlık,geri dönmene sevindim bende yeniden yazmaya başladım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Döndük bakalım ne kadar devam eder bilmiyorum :D Ben daha çok sevindim senin dönmene benden daha uzun süredir yazmıyordun ,çok iyi oldu :)

      Sil
    2. Evet baya olmuştu benimde yazmayalı,inşallah devamlılığı sağlarız öyleyse :) *-* :3

      Sil
  2. Daha sık kullandığın maskelerin bloğunu atarsan ya da koreden sipariş ettiğin şeyleri atarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. Daha çok alışveriş -makyaj yazısı istiyoruz ! Bu dizi yorumları da bonu olarak gelsin mümkünse :)

    YanıtlaSil
  4. en son blood ve goblin izledim ikisini de sevdim. bunu da mı izlesem. bi de legend of the blue nile izliycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikisini de izledim blood pek bana uygun olmasa da Goblini bende sevdim. Onlardan daha farklı tarzda bu dizi biraz daha tatlı romantik komedi ama seversin bence :) Legend of the blue sea 'yi de izledim güzeldi ama çok tatmin etmedi üst üste fantastik dizileri fazla izlediğim içindir belki o yüzden daha az sevdim :)

      Sil
  5. selammmmm blogdaşım ben bu yorumunu neden görmemişim... tavsiyenle başlamıştım bu diziye ama sınavlar dolayısıyla yarım kaldı... daha çok post beklyrm senden... bide hadi artık dizi izleyelimmmm çok ara verdik :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle güzel dizi :) Ama bir kere yarım bırakınca da gerisi gelmiyor biliyorum. Inşallah yazmaya çalışacağım :)

      Sil

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın

Benimle yorumlarınızı ve istelerinizi paylaşın